Ключовими вміннями для успішного продавця, які ведуть до результативного продажу, є такі як встановлення контакту з Клієнтом, виявлення його потреб, гідна презентація своєї компанії і її послуг, ведення переговорів, робота з запереченнями Клієнтів та вміння завершувати продаж.
Оволодіння цими вміннями не тільки сприяє побудові довгострокових партнерських відносин з клієнтами , але і веде до збільшення прибутку компанії.
Для кого:
•керівників відділу продажу,
•менеджерів з продажу,
•менеджерів з залучення клієнтів,
•менеджерів з обслуговування клієнтів
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:
1.Підготовка до роботи з клієнтом і продажу
1.1. Професійна підготовка. Професійне знання продукту / послуги, інформація про діяльність конкурентів
1.2. Психологічна підготовка. Позитивний настрій
2. Основні етапи продажу
3. Встановлення контакту
Практична частина: створення сприятливого враження на початку спілкування з клієнтом, відпрацювання вітання, уявлення продавця і компанії.
4. Виявлення потреби клієнта
Практична частина: техніки задавання питань, питання-«зачіпки», техніки активного слухання.
5. Презентація продукту ( послуги)
5.1. Переваги продукту ( послуги) з точки зору користі для клієнта
5.2. Конкурентні переваги компанії, продукту і продавця
Практична частина: відпрацювання умінь презентації продукту компанії
6. Робота з запереченнями клієнта
6.1. З'ясування суті заперечення
6.2. Заперечення щодо ціни
6.3. Заперечення проти самої компанії
Практична частина: відпрацювання мовних модулів при роботі з найбільш поширеними заперечення клієнтів.
7. Техніка роботи з запереченнями клієнтів різних типів: дилетант, професіонал, екзаменатор, провокатор
Практична частина: відпрацювання мовних модулів при роботі з вищезазначеними групами клієнтів.
8. Методи завершення продажу
8.1. Робота з Клієнтом, який сумнівається
8.2. Сигнали, які свідчать про те, що клієнт готовий зробити покупку.
Практична частина: відпрацювання мовних модулів, що сприяють завершенню продажу.
Після практикуму учасники:
- знатимуть основні етапи продаж
- вмітимуть встановлювати контакт з різними типами Клієнтів
- вмітимуть задавати відкриті запитання для виявлення потреб клієнтів
- вмітимуть презентувати товар ( продукт) з врахуванням вигод Клієнта
- вмітимуть конструктивно відповідати на заперечення Клієнта
- вмітимуть підштовхувати Клієнта до покупки і завершувати угоду
Пам'ятайте, що люди не купляють продукт, вони купляють рішення своїх проблем. Хороший продавець не продає продукт. Він допомагає Клієнту вирішити його проблеми та задачі.
Вартість квитка:
•“ ранні пташки” (27.11.- 05.12.)- 300 грн
•“пізні пташки” ( 06.12.-08.12) – 350 грн
•в день події ( 09.12) – 400 грн
У вартість навчання входить: комплект роздаткових матеріалів учасника тренінгу, кава-паузи, післятренінгова консультаційна підтримка.
Реєстрація за лінком: http://bit.ly/2BeLVWq
Після реєстрації прохання здійснити оплату на картку:
4731 2191 0306 27 29 ( одержувач - Винницька Оксана Іванівна)
До зустрічі!