Ми знову збираємось на UNIT.Saas Meetup #2 та розглянемо кращі моделі створення Saas-бізнесу. Цього разу тема нашої зустрічі – Customer Success.
Ми з’ясуємо:
Customer Success Department: побудова, рекрутинг, метрики відділу
Як налагодити ефективну взаємодію з іншими підрозділами компанії
Чи реально знайти час на проактивну роботу у повному вхідних запитів робочому дні CSD
Customer Success тренди 2018: все, що відбувається у світі СS у стислому форматі, щоб зрозуміти, що потрібно і де копати глибоко.
Успішними (чи неуспішними) кейсами впровадження Customer Success поділяться:
David Braun, СЕО @TemplateMonster.
Dima Harapko, Head of Customer Success & Support @Competera.
Kateryna Gordienko, Head of Customer Success Management @YouScan.
Модератор: Pavlo Pedenko, Product manager @Setapp.com
План зустрічі:
- Saas cases overwiev – 20-хвилинні прикладні доповіді запрошених спікерів, котрі поділяться досвідом впровадження Customer Success, власними факапами та інсайтами
- Interactive session – переходимо від теорії до практики. Будьте готові презентувати власний челендж аудиторії та отримай фідбек від учасників дискусії. Спільними зусиллями ефективне рішення точно знайдеться.
- Networking – спілкуємося та розширюємо коло знайомств серед колег по цеху.
Коли? 15 лютого, 19:00.
Де? UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 1.
Квитки:
200 UAH
*UNIT.Winter Pass available: https://winterpass.2event.com/