Розуміння роботи мозку — це ключ до управління увагою та поведінкою користувачів. Це знання допомагає визначити, які елементи інтерфейсу максимально ефективно спрацюють у різних ситуаціях.
Результати сучасних досліджень демонструють дані про те, як люди бачать, сприймають та аналізують інформацію. Це і допомагає створити дизайн, який відповідає несвідомим вимогам користувачів.
Про що поговоримо на зустрічі:
- як людський мозок отримує та аналізує великий об'єм даних. Зір, читання та сприйняття інформації;
- патерни поведінки користувачів екранів девайсів, сайтів, застосунків;
- приклади використання патернів на сайтах, які ми бачимо кожного дня;
- як користувачі взаємодіють з інтерфейсами та девайсами;
- нейроестетика. Вплив на вподобання та вибір людини;
- як люди мислять та запам'ятовують інформацію;
- прийняття рішень та спонукання до дії;
- вплив на настрій користувачів. Емоції та нейробіологія. Емоції як спосіб привернення уваги.
Спікер:
Катя Стеценко — веб-розробниця, учасниця інкубаторів Microsoft IoT Lab та 1991 Open Data Incubator, спікер на tech-конференціях. Вивчає нові технології, роботу мозку та поведінку користувачів.
Кому буде цікаво:
- маркетологам, а також тим, кому цікава тема технологій, психології та нейрофізіології;
- тим, хто хоче зрозуміти, як працює людський мозок та сприйняття;
- junior веб-дизайнерам та проектувальникам застосунків;
- підприємцям, які хочуть зрозуміти, як взаємодіяти з власною аудиторією;
- топ-менеджменту бізнесів.
Коли: 30 травня, 19.00 - 21.00
Де: 1991 Civic Tech Center,
вул. Мечникова, 2
Квитки:
- 100 UAH за попередньою реєстрацією;
- 150 UAH на місці.
Кількість квитків обмежена.
Умови простору включені.
До зустрічі :)