Те, що сьогодні без контент-маркетингу нікуди, сурмлять на кожному кроці. Завдяки гарному контенту бізнеси набувають нових клієнтів, підвищують лояльність існуючих, вибудовують власний бренд і репутацію.
Але щоб не викидати гроші на вітер і почати продукувати контент, який буде дійсно на користь справі, потрібно багато професійних навичок і знань.
Саме цьому ви навчитеся під час практичного тренінгу з Вірою Черниш, який пройде з 10.00 до 17.30 в п'ятницю 12 жовтня в UNIT.City.
Ви дізнаєтеся:
- Як будувати контент-стратегію бізнесу.
- Як відрізнити хороший контент від поганого.
- Ефективна контент-команда: де шукати людей, як їх оцінювати, скільки їм платити та які KPI ставити
- Як конвертувати читачів у клієнтів: маркетингові інструменти.
- Як просувати контент максимально ефективно.
Під час тренінгу всі теоретичні знання будуть закріплені практичними вправами в групах.
Кількість місць в групі обмежена - у тренінгу візьмуть участь всього 20 осіб!
Що ви отримаєте:
- Чітке розуміння того, як налагодити роботу з контентом у вашому бізнесі і як побудувати власну контент-фабрику, яка принесе максимальну користь вашій компанії.
- Навчитеся робити контент-стратегії, дізнаєтеся, який тип контентних продуктів найефективніший у вашому випадку і сформуєте план з розвитку контент-напрямку вашої компанії.
- Дізнаєтеся чим відрізняються хороші тексти і відео від поганих, скільки платити авторам і редакторам, де їх шукати і як отримувати з контенту максимальну користь.
Кому варто відвідати тренінг:
- власникам і керівникам бізнесу, які шукають нові способи залучення клієнтів і розвитку маркетингу в своїх компаніях.
- директорам з маркетингу та PR, які зіткнулися зі складністю в системному виробництві якісного контенту.
Про Віру Черниш, автор тренінгу:
«Скоро 10 років, як я займаюся контентн-проектами - люблю створювати сенси і розповідати історії, які впливають на життя людей.
Я відповідала за просування брендів Forbes, "Кореспондент" і "Фокус", була редактором найбільших онлайн-ЗМІ в Казахстані, Кенії, Нігерії. Допомагала техно-компаніям публікувати матеріали в TechCrunch, Forbes, The Next Web, Huffington Post та інших міжнародних медіа. Просувала IT-бренди по всьому світу, від США і країн Латинської Америки до Казахстану і Сінгапуру. Закінчила Британський королівський інститут зв'язків з громадськістю CIPR.
Сьогодні я керую онлайн виданням про бізнес MC Today і допомагаю технологічним бізнесам розповідати надихаючі історії в агентстві Simply Media».
Коли: 12 жовтня (п’ятниця), 10-17:30.
Де: UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка “Мотоциклетний завод”), Київ.
Квитки тут:
3500 UAH
Організатори: @MC Today та @UNIT.City.