Партнерський канал продажів — один із найголовніших елементів стратегічного маркетингу. Це спосіб глибше проникнути на розрізнені ринки, охопити максимум клієнтів, збільшити прибутки та частку ринку. Є й ризики: втрата контролю над процесом, відсутність лояльності партнерів. Запросили крутих експертів із партнерських продажів у крупних бізнесах, щоб обговорити “за” та “проти”, “вузькі” місця та кращі практики.
@Irina Volk, General Manager @Dell Technologies, розкаже:
Побудова каналу як найважливішого елементу стратегічного маркетингу.
Чи можуть співіснувати пряма і не пряма модель продажів?
Вплив інших «Р» — product, price, promotion — на правильне формування Place / Channel.
Принципи управління каналом. Де можуть з'явитися ризики стратегії та як їх мінімізувати?
Гарний бізнес-план партнера і реальний результат. Як мотивувати партнерів?
Ефективність комунікацій із партнерами і партнерською організацією всередині компанії.
@Yevgen Lopatin, Distribution Partner & Sales Consultant @Miller Heiman Group, розкаже:
Чим продажі через партнерські канали відрізняються від прямих продажів?
Найкращі практики управління партнерським каналом продажу.
Як комунікація з партнером впливає на ефективність продажів?
За яким принципом обирають партнерів для створення партнерських мереж?
Більше про експертів:
Ірина Волк, генеральний менеджер Dell Technologies у кластері країн, який включає Україну, Білорусь, Азербайджан, Молдову, Вірменію та Грузію. Ірина має 22-річний досвід в ІТ/Телеком індустрії, з них —18 років в побудові управління каналами продажів в В2С і В2В. Займалась розробкою дистрибуційної моделі телекомунікаційного сегмента Samsung Electronics в Україні та Балтійських країнах, управляла партнерською екосистемою Microsoft в СНД. Ірина має ступінь кандидата економічних наук, ступінь магістра в галузі інженерних технологій та комп’ютерних наук НТУУ "КПІ". Бізнес-освіту Ірина отримала за програмою Global Executive MBA в IE Business School (Іспанія).
Євген Лопатін, партнер та консультант Miller Heiman Group Ukraine. 20-річний досвід Євгена в В2В продажах супроводжувався постійною практикою: від польових продажів до управління бізнес-підрозділами великих компаній. Протягом 9-ти років, як старший консультант і партнер Miller Heiman Group Ukraine, Євген провів навчання десяткам команд та допоміг трансформувати В2В продажі компаній з різноманітних галузей: важка промисловість, хімічна промисловість, агро-, біотехнології, ІТ, телеком та ін. Євген є професійним коучем з методик світового класу Miller Heiman Group і допомагає представникам бізнесу, ТОП-менеджерам та лідерам продажів змінювати, покращувати систему продажів, а також зберігати темпи зростання через процесний підхід, методи, прозорість та підвищення усіх показників.
Модератор: @Alexander Serbin, директор із розвитку бізнесу компанії @Huawei Ukraine.
Працює у сфері телекомунікацій майже 20 років. Із них 11 років на різних посадах у компанії Huawei Ukraine.
Коли: 30 липня (вівторок), 19-21:00.
Де: UNIT.Core Event Hall, B1, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).
На території є паркінг.
Квитки тут: https://2event.com/uk/events/1761591
350 UAH
Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!