Дата: 16 жовтня 2019 (середа), 19:00
Місце: вул. Верхній Вал 2А (М. Контрактова площа), Grape Hub, 2 пов.
Учасники: власники та топ-менеджери крупних компаній, підприємці з сегменту малого та середнього бізнесу, керівники різного рівня та співробітники компаній.
Багато компаній стикаються з проблемами реалізації своїх стратегічних рішень, починаючи від нерозуміння сутності запропонованої стратегії лінійними керівниками і рядовими співробітниками, конфліктів інтересів окремих підрозділів і завершуючи розчаруванням щодо невідповідності очікувань і отриманих результатів. Ми розглянемо, як за допомогою підходів проектного менеджменту можливо вирішити ці питання. Це допоможе власнику чи топ-менеджменту компанії налагодити більш ефективні процеси впровадження корпоративної стратегії.
Основні питання зустрічі:
·Підтримка стратегії шляхом формування портфелю проектів.
·Критерії і процеси відбору стратегічних проектів.
·Завдання проектного комітету в контексті стратегічного управління.
·Метрики і КРІ в проектному менеджменті.
Спікер:Людмила Батенко - PhD, викладач на програмах МВА в МІБ, професор, сертифікований менеджер по управлінню якістю Німецької і Європейської асоціації якості, сертифікований тренер німецької організації REFA, практикуючий експерт в області управління виробництвом і управління проектами з досвідом роботи більше 30 років. Людмила реалізувала і провела корпоративні програми і консалтингові проекти в Україні, Росії, Білорусії, Німеччині (зокрема, для компаній "Запорізький трансформаторний завод", "Полтавський ГЗК", "Interpipe", "Нова пошта", "Електролюкс", "Comfy", "Єва", "АТБ", "Екомаркет", "Фармак", "Оболонь", "Леоні", "Ядзакі", "Jokey Plastic" та ін.). Має диплом Європейського фонду розвитку менеджменту. Автор численних публікацій по операційному і проектному менеджменту, в т.ч. підручників "Управління проектами", "Операційний менеджмент".
Вартість участі: 200 грн, в день заходу – 250 грн
Контактний телефон: 0675248949, 0445850033