Робота та спілкування з замовником - це один з ключових навиків в роботі менеджера. Від його успішності залежить власне успіх цілого проекту, а що більш важливо - задоволеність клієнта. Але досить часто в спілкуванні з замовником ми допускаємо велику помилку - ми впевнені, що зрозуміли його побажання. Однак дуже часто це не так і результат виявляється зовсім не те, що хотів улієнт.
Щоб уникнути подібних фейлів та щоб розуміти справжні побажання замовника, коли він про це лише подумав ми організовуємо майстер-клас "Як зрозуміти чого дійсно хоче замовник?" від Михайла Крамаренка, Delivery Director в KindGeek.
Eventdescription
show full info
show less info
Who's going?
All visitors
From Lviv
Friends
Mymeetings
Download the 2Event mobile app
For organizers and visitors of the events:- All events and tickets online
- List of all visitors
- Dating and appointments
- Search fellows, travelers and roommates
Organizerinfo
47
events
719
visitors
Eventsby organizer
14 November
Design Structure Matrix (DSM) - інструмент структурування комплексних задач. Теорія та приклади застосування
26 November
Risk Management. From theory to practice
17 December
Risk Management. From theory to practice
18 December
Cost Management Workshop
28 January
Charity MeetUp "Future IT"