Трафік дорожчає. Конкуренція збільшується.
Щоб рости, потрібно знаходити нові шляхи залучення лідів. Цього разу, ми зібрали експертів поговорити про можливості залучення трафіку з альтернативних каналів, в яких ще немає того рівня конкуренції, який є в performance каналах.
Ти дізнаєшся:
Переваги використання альтернативних каналів трафіку.
Як ефективно працювати зі Snapchat, Tik Tok, influencer marketing platforms.
Прихована сила нативної реклами: глобальні кейси та цифри, які не вийде досягти через Facebook та Google.
Як побудувати креативні процеси з нуля.
Хто розкаже за Growth Hacking?
@Anastasia Shuishbaieva, User Acquisition Manager @appflame (@Genesis). До переходу в appflame працювала Senior Account Manager в NobletMedia CIS, супроводжувала клієнтів Visa, EU4Energy, Colgate-Palmolive та ін.. Зараз займається веденням рекламних кампаній в appflame, де відповідає за просування продуктів у нішах dating & social discovery, а також за розвиток альтернативних каналів трафіку у Tier-1 країнах.
@Nickolas Rekeda, Chief Marketing Оfficer @MGID – глобальної платформи нативної реклами. Понад 11 років займається стратегічним маркетингом, керуючи локальними та міжнародними проектами. Микола почав свою кар’єру в креативних і медійних агенціях, працював і на стороні власників медіа, і FMCG брендів. Опісля змінив індустрію на adtech/martech на посаді VP of Marketing в американських компаніях VertaMedia та Adtelligent Inc. Микола – прибічник аналітичного підходу в маркетингу та інновацій у рекламі. Запустив понад десять проектів і брендів в Україні, США, ЄС та Ізраїлі, а очолювані ним компанії отримали чимало міжнародних нагород.
Модератор: @Yaroslav Stepanenko, Product Marketing Manager @MacPaw.
Кому бути обов’язково?
Маркетологам, product marketing managers, підприємцям.
Коли: 31 жовтня (четвер), 19:00-21:00.
Де: зал UNIT.Verse, B12, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).
На території є паркінг.
Квитки тут: https://2event.com/uk/events/1851807
400 UAH
Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!
Організатори: @UNIT.City & @Growth Marketing Stage.