Розвиток маркетплейсів — це тренд, який важко не помітити. Маркетплейс модель дозволяє масштабувати трафік (більше товарів — більше покупців), і як наслідок, масштабувати дохід.
Але недостатньо просто запустити маркетплейс. Необхідно навчитися його просувати, як серед покупців, так і серед продавців.
Цього разу ми зібрали трьох спікерів, які працюють з різними типами маркетплейсів на локальному та світовому ринках — Preply, Hubber, Kabanchik.ua.
Ти дізнаєшся:
- Як будувати маркетинг-мікс для маркетплейса: які канали працюють, які варто спробувати.
- CRM та експерименти в маркетплейсах.
- Тенденції локального ринку — що відбувається з ключовими маркетплейсами в Україні?
Хто розкаже за Growth Hacking?
@Roman Kirigetov, СЕО & Co-founder @FlashBeats, ex-CEO & Co-founder @Kabanchik.ua, автор онлайн курсу "Як запустити маркетплейс" @Marketplacers.net.
Тема: Маркетинг маркетплейсів: кейси @Crafta і @Kabanchik.ua.
@Alexey Luzhkovoy, співзасновник платформи для маркетплейсів та постачальників @Hubber. Зараз платформа працює с такими маркетплейсами України як Rozetka, Kasta, F.ua, Алло, Prom та ін.
Тема: Rozetka відключає дропшипперів: що буде далі з маркетингом маркетплейсів та постачальників?
@Jia Qing Ho, Head of CRM @Preply. Previously: Senior Growth Manager and Product Owner, Traveller Communications @Skyscanner.
Тема: Hacking your growth team to enable rapid experimentation.
Модератор: @Yaroslav Stepanenko, Product Marketing Manager @MacPaw.
Кому бути обов’язково?
Маркетологам, product marketing managers, підприємцям.
Коли: 25 лютого (вівторок), 19:00-21:00.
Де: зал UNIT.Сore, B8, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).
На території є паркінг.
Квитки тут:
400 UAH
Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!
Організатори: @UNIT.City & @Growth Marketing Stage.