Eventdescription

Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

10-12 червня 2020 (ср-пт)

Онлайн-курс

В сучасному суспільстві особливо в умовах постійних змін керівникам та власникам бізнесів варто тримати руку на пульсі актуальних трендів бізнесу та розвивати навики управління зокрема людськими ресурсами. В умовах кризи надважливо трансформувати управлінський підхід аби забезпечити лояльність персоналу.

Запрошуємо на бізнес-модуль щоб разом випрацювати сучасні ефективні підходи в роботі HR з метою підвищення рівня залученості працівників і зниження відтоку талантів в теперішніх реаліях.

ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-МОДУЛЬ

⎼ Керівників бізнесу та власників які виконують функцію управління персоналом/командою.

⎼ HR-директорів

ПРОГРАМА

Програма курсу включає інформаційну частину розгляд кейсів індивідуальні завдання роботу в групах онлайн та продуктивний обмін досвідом з експертом.

ДЕНЬ 1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

⎼ Відповідальність співробітників.

⎼ Рівні відповідальності в команді.

⎼ Що впливає на прийняття відповідальності за бізнес компанії як за власний.

⎼ Яких результатів досягають самоорганізовані команди з високим ступенем відповідальності. Як і що від цього виграє сама компанія.

Практична робота в групах: Як розвивати і заохочувати відповідальність співробітників.

⎼ Управління в стилі коучинг: набір управлінських технік що підвищують відповідальність та розподіляють її.

⎼ Виклики при трансформації управлінської культури сталих компаній.

Розбір навчального кейсу.

⎼ Розбір кейсів учасників фокус на підвищенні відповідальності співробітників

⎼ (Кейс 1: керівний персонал; Кейс 2: виконавці на місцях)

⎼ Плинність персоналу.

⎼ Аналітика недавніх досліджень плинності персоналу по галузях. Який рівень плинності персоналу вважається «здоровим».

⎼ Що спонукає талановитих співробітників залишати компанії. Хто і як зможе вплинути на цей процес.

ДЕНЬ 2. ЗАЛУЧЕНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ

⎼ Залученість персоналу. З чого складається залученість персоналу. Які показники і фактори впливають на неї.

⎼ Рівні залученості персоналу і як вони пов'язані з бізнес-результатами.

⎼ Тенденції та виклики нашого часу. Аналітика недавніх опитувань по цій темі. Вплив форс-мажорних обставин на залученість.

⎼ Які підходи вже не працюють на залученість співробітників.

⎼ Різниця поколінь

⎼ Як управляти залученістю персоналу?

Обговорення в групах: Чи можливо виростити залученість всіх співробітників компанії до 100%? Що для цього потрібно робити?

⎼ Сучасні методи управління залученістю персоналу. Роль лідера

⎼ Як за допомогою «залучених» співробітників завойовувати нові ринки виходити в ТОП-компаній плекати лояльність клієнтів до ваших брендів і заслужити овації акціонерів.

ДЕНЬ 3. ПЕРСОНАЛ ЯК ФАКТОР СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ В ЧАСИ ЗМІН

⎼ VUCA-світ: виклики можливості нові навички.

⎼ Бізнес в нестабільних зовнішніх умовах. Колектив як фактор живого та адаптивного бізнесу.

⎼ Як трансформувати процеси в компанії комунікувати рекрутувати розвивати персонал в часи змін.

⎼ Внутрішнє опитування (анонімна статистика): рівень задоволеності власною роботою з залучення персоналу; переконання; цілі; потреби; ризики; наявні інструменти; додаткові знання навички інструменти ресурси які допоможуть підвищити відповідальність та залученість персоналу.

⎼ Систематизація отриманих знань і навичок на програмі. Інфографіка по мапі курсу. Відповіді на питання учасників

⎼ Створення власного Плану Залученості персоналу для впровадження отриманого на програмі в діяльність і життя.

Обговорення плану в майстер-майд групах отримання зворотного зв’язку.

⎼ Підбиття підсумків та перегляд напрацювань.

⎼ Рефлексія.

ЕКСПЕРТ: МАРІЯ ПЛАХОТНИК

Бізнес-тренер коуч консультант з управління автор програм і розробок в області навчання і розвитку персоналу.

УМОВИ УЧАСТІ

Нефінансові умови:

  • бути власником/керівником бізнесу не менше 3-х років;
  • для HR-директорів: досвід на позиції HR-керівника не менше 2-х років.

Фінансові умови:

Участь в онлайн-курсі безкоштовна завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Кількість місць обмежена (21) буде проводитись відбір учасників.

Деталі за посиланням https://bc-club.org.ua/go/1460

КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРІВ ЗАХОДУ

Ірина Швидко

+380977746347

iryna.shvydko@bc-club.org.ua

Христина Савуляк

+380676720843

khrystyna.savuliak@bc-club.org.ua

show full info show less info

Who's going?

All visitors
From Lviv
Friends
Friends(?)
To see your friends at the event, log in via facebook

Mymeetings

Download the 2Event mobile app

For organizers and visitors of the events:
  • All events and tickets online
  • List of all visitors
  • Dating and appointments
  • Search fellows, travelers and roommates
Share event

Or send an invitation to your friends.

Send invitation
Location
Appointment
Meeting place:
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
Date:
Date:
Comment:

Subscribe for actions and announcements

City of interest

  • Lviv
  • Kharkiv
  • Dnipro
  • Odesa
  • Kyiv
  • Lviv
  • Kharkiv
  • Dnipro
  • Odesa
  • Kyiv

Categories

Chat
Aleksandra Mironova
Odessa
online
Aleksandra
22:16
Hey. Do you want to go with me to the speech of Architects?
Aleksandra
22:17
Hey. Yes of course. This is my favorite band. just tell me a little about yourself first
Aleksandra
22:18
ok)) give me a minute...
Aleksandra is typing . . .
У вас вже є квиток на цю подію?

Перед тим як створити план поїздки та переглядати доступний транспорт, будь ласка, придбайте квиток на подію

Я буду на цій події Купити квиток
Login
New user? Register
Register
Read
If you already have account on 2Event - please login. Login
Reset password
Create password
Future feature
This feature will appear in the near future.
Back to home
Вітаємо
Ви успішно підписались на анонси та знижки від 2event. Приєднуйтесь до нас і в соц. мережах
Error
Wrong email
Back to home
Select city
Select country
Add to Gallery