Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.
10-12 червня 2020 (ср-пт)
Онлайн-курс
В сучасному суспільстві особливо в умовах постійних змін керівникам та власникам бізнесів варто тримати руку на пульсі актуальних трендів бізнесу та розвивати навики управління зокрема людськими ресурсами. В умовах кризи надважливо трансформувати управлінський підхід аби забезпечити лояльність персоналу.
Запрошуємо на бізнес-модуль щоб разом випрацювати сучасні ефективні підходи в роботі HR з метою підвищення рівня залученості працівників і зниження відтоку талантів в теперішніх реаліях.
ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-МОДУЛЬ
⎼ Керівників бізнесу та власників які виконують функцію управління персоналом/командою.
⎼ HR-директорів
ПРОГРАМА
Програма курсу включає інформаційну частину розгляд кейсів індивідуальні завдання роботу в групах онлайн та продуктивний обмін досвідом з експертом.
ДЕНЬ 1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
⎼ Відповідальність співробітників.
⎼ Рівні відповідальності в команді.
⎼ Що впливає на прийняття відповідальності за бізнес компанії як за власний.
⎼ Яких результатів досягають самоорганізовані команди з високим ступенем відповідальності. Як і що від цього виграє сама компанія.
⎼ Практична робота в групах: Як розвивати і заохочувати відповідальність співробітників.
⎼ Управління в стилі коучинг: набір управлінських технік що підвищують відповідальність та розподіляють її.
⎼ Виклики при трансформації управлінської культури сталих компаній.
⎼ Розбір навчального кейсу.
⎼ Розбір кейсів учасників фокус на підвищенні відповідальності співробітників
⎼ (Кейс 1: керівний персонал; Кейс 2: виконавці на місцях)
⎼ Плинність персоналу.
⎼ Аналітика недавніх досліджень плинності персоналу по галузях. Який рівень плинності персоналу вважається «здоровим».
⎼ Що спонукає талановитих співробітників залишати компанії. Хто і як зможе вплинути на цей процес.
ДЕНЬ 2. ЗАЛУЧЕНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ
⎼ Залученість персоналу. З чого складається залученість персоналу. Які показники і фактори впливають на неї.
⎼ Рівні залученості персоналу і як вони пов'язані з бізнес-результатами.
⎼ Тенденції та виклики нашого часу. Аналітика недавніх опитувань по цій темі. Вплив форс-мажорних обставин на залученість.
⎼ Які підходи вже не працюють на залученість співробітників.
⎼ Різниця поколінь
⎼ Як управляти залученістю персоналу?
⎼ Обговорення в групах: Чи можливо виростити залученість всіх співробітників компанії до 100%? Що для цього потрібно робити?
⎼ Сучасні методи управління залученістю персоналу. Роль лідера
⎼ Як за допомогою «залучених» співробітників завойовувати нові ринки виходити в ТОП-компаній плекати лояльність клієнтів до ваших брендів і заслужити овації акціонерів.
ДЕНЬ 3. ПЕРСОНАЛ ЯК ФАКТОР СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ В ЧАСИ ЗМІН
⎼ VUCA-світ: виклики можливості нові навички.
⎼ Бізнес в нестабільних зовнішніх умовах. Колектив як фактор живого та адаптивного бізнесу.
⎼ Як трансформувати процеси в компанії комунікувати рекрутувати розвивати персонал в часи змін.
⎼ Внутрішнє опитування (анонімна статистика): рівень задоволеності власною роботою з залучення персоналу; переконання; цілі; потреби; ризики; наявні інструменти; додаткові знання навички інструменти ресурси які допоможуть підвищити відповідальність та залученість персоналу.
⎼ Систематизація отриманих знань і навичок на програмі. Інфографіка по мапі курсу. Відповіді на питання учасників
⎼ Створення власного Плану Залученості персоналу для впровадження отриманого на програмі в діяльність і життя.
⎼ Обговорення плану в майстер-майд групах отримання зворотного зв’язку.
⎼ Підбиття підсумків та перегляд напрацювань.
⎼ Рефлексія.
ЕКСПЕРТ: МАРІЯ ПЛАХОТНИК
Бізнес-тренер коуч консультант з управління автор програм і розробок в області навчання і розвитку персоналу.
УМОВИ УЧАСТІ
Нефінансові умови:
- бути власником/керівником бізнесу не менше 3-х років;
- для HR-директорів: досвід на позиції HR-керівника не менше 2-х років.
Фінансові умови:
Участь в онлайн-курсі безкоштовна завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
Кількість місць обмежена (21) буде проводитись відбір учасників.
Деталі за посиланням https://bc-club.org.ua/go/1460
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРІВ ЗАХОДУ
Ірина Швидко
+380977746347
Христина Савуляк
+380676720843