Коли йдеться про розкрутку свого продукту, фаундери стартапів зазвичай гірко зітхають і починають говорити про нестачу маркетингових бюджетів та інвестиції.
Але чи можна використати сильні сторони свого продукту, щоб він розкручував себе сам? Адже якщо ми пригадаємо ні Facebook ні Інстаграм не вклали в отримання першого мільйона користувачів ні копійки.
В цьому їм домогли механіки, котрі в 2010 році ввів для широкого вжитку Sean Ellis.
Отже, якщо ви хочете вміти рости за рахунок власних сил - приходьте на мій онлайн майстер клас.
Програма:
- Чому гра в CLV > 3 * CAC не завжди продуктивна?
- Продуктові внутрішні growth hacking методики
- Віральність і як її досягнути?
- Growth Hacking і брендинг та PR
- 5 кроків до створення growth marketing моделі власного продукту
Також буде корисно власникам інтернет-сервісів, магазинів та всім, хто продає через інтернет.
Тривалість - півтори години.
Вартість квитків:
- Standard (участь у майстер-класі): безкоштовно
- Premium (участь у майстер-класі, презентація, відео-запис, персональна коуч-сесія по проблемам валідації продукту/стартапу): 350 грн до 10 червня, 550 грн після 10 червня
Для всіх учасників подарунок - підбірка книжок, котрі на мою думку має прочитати буддь-який менеджер продукту.