Чи бувало у вас "залипати" в компютерних іграшках до ранку? А чи є у вас продукт, яким користувачі не горять бажанням користуватись, незважаючи на його користь?
Я пропоную поєднати ці два підходи - продукт, що приносить цінність користувачам та ігрові механіки, що заставляють приділяти свою увагу та час, приводити друзів.
Отже, що буде на майстер-класі:
- GameDev механіки - що заставляє нас сидіти у грі
- Чому люди грають в ігри ?
- Як перенести ігрові механіки в продукти?
- Чи може продукт викликати відчуття гри
- Приклади гейміфікованих продуктів
Коли? вівторок, 4 серпня, 19:00
Тривалість - дві години.
Вартість квитків:
- Standard (участь у майстер-класі): безкоштовно
- Premium (участь у майстер-класі, презентація, відео-запис, персональна коуч-сесія з гейміфікації вашого продукту/стартапу): до 29 липня - 350 грн , після - 550 грн
Для всіх учасників подарунок - підбірка ігрових механік придатних до використання в продуктах
P.S. Можливо ви пам'ятаєте, що Slack починався як Glitch - multiplayer online game і досягнув успіху не в останню чергу завдяки взятим підходам до інтерфейсу та гейміфікації.