А ви знаєте, що креативна айдентика — це 70 % успішності бренду? Бажаєте навчитися створювати дизайн з нуля або покращити знання?
Тоді приєднуйтесь до онлайн-лекції та дізнайтесь як обрати бренд-дизайнера та як вкласти гроші в дизайн правильно? Про все це вам розкажуть дизайнери агентства IDEST.
Спікери:
Анастасія Володченкова — співзасновниця агентства IDEST
Дмитро Міусов та Микита Мальцев — арт-директори агентства IDEST. Брали участь в розробці брендингу для:
- Торгово-промислової палати України
- Водійського ф’ючер-сервісу Drive Me
- Дорожньо-будівельної компанії TART group
- Бетонного заводу UNCO
- Онлайн-медіа FILTER
Поговоримо про:
- Як вкласти гроші в дизайн аби це сприяло зростанню продажів
- Як обрати бренд-дизайнера і не натрапити на шахрая
- Яким чином дизайнер шкодить українському бізнесу та чому важливо створювати лого в рамках загальної концепції
- Як ми робимо дизайн корисним для бренду, а не просто гарним
- Як продати диявольські котеджі ангелам у раю
Ми наполегливо рекомендуємо приєднатися до онлайн-лекції власникам малого та середнього бізнесу, маркетологам та дизайнерам, особливо тим, хто не боїться критики та прагне покращувати свої вміння.
За півгодини до початку всі зареєстровані учасники отримають посилання на прямий ефір.
Дата: 19 вересня (субота) о 16:00
Вартість: 199 грн
Не пропускайте інформацію про онлайн-лекції — підписуйтесь на наш Telegram-канал: https://t.me/tsehubkiev