Як, про що і для кого писати журналістам від культури?
Розмова про культурну журналістику та культурну критику з менеджеркою, критикинею та співредакторкою сторінки «Штука» у інтернет-газеті Zbruc.eu, Євгенією Нестерович.
Evgenia Nesterovich – культурна менеджерка, критикиня, журналістка, фахівець з промоції та pr-стратегій у сфері культури, редакторка сторінки «Штука» у виданні Zbruc.eu (від 2013 року), програмна директорка Мистецької ради «Діалог» (Львів, Україна). Співорганізаторка Свята музики у Львові (2013-2016). Як менеджерка працювала у таких проектах: Форум видавців (Львів, 2013), Конгрес культури Східного Партнерства (Львів, 2015), Львівський місяць у Вроцлаві Європейській столиці культури (Вроцлав, Польща,
2016). Дописує для видань LB.ua, Українська правда, Коридор. У співавторстві з Юрієм Іздриком видала книгу
Summa (2016, Meridian Czernowitz).
Питання до обговорення:
- Культурна критика VS Культурна журналістика: в чому різниця?
- Хто взагалі це читає: для кого і для чого ви пишете?
- Тексти: найпоширеніші помилки початківців, або як розлютити редактора.
- Лайфхаки і секретні прийоми, які завжди працюють.