Ранок і кава чудово сприяють тому аби подумати, що буде якщо в рекрутинг додати аналітику. Тоді:
- Рекрутер перестане бути людиною, що лише відправляє описи РМа і координує співбесіду, а перетвориться на стратегічного партнера компанії.
- Рекрутер зможе дати точні терміни найму нової команди, а не панікувати, коли "проект зайшов".
- Рекрутер зможе не лише вірити в те, що наймає "тих самих" і "вчасно", але й підтвердить це аналітикою.
- А СЕО і PМи отримають глобальну картинку, що не обмежується рамками конкретної позиції.
Буде цікаво:
- рекрутерам-початківцям
- рекрутерам, які не люблять цифри (поки що))
- рекрутерам, які лише почали вести аналітику або тільки про це задумуються і не знають з чого почати
- власникам маленьких компаній, які не мають рекрутера в штаті або думають, що рекрутинг - то black box.
Разом з Ирина Сулацкая (Irina Sulatskaya) (рекрутером в Matic) обговоримо живі кейси з практики пошуку "саме тих", сформуємо базовий набір показників, які полегшать життя і рекрутеру, і всій hiring team.