Net Promoter Score — одна з найпоширеніших метрик на ринку, що вже стала галузевим стандартом. Але і як у випадку з більшістю стандартів, ми часом не замислюємося про те, навіщо ми вимірюємо NPS та чи правильну картинку бачимо, аналізуючи цю метрику.
На зустрічі поговоримо про:
- чому NPS не завжди відповідає реальності у головах ваших користувачів;
- чому на нього не можна орієнтуватися у 100% випадків;
- як з цим жити, що і як використовувати у якості дійсно репрезентативної метрики;
- успішні (і не дуже) кейси запровадження NPS у продукти.
Спікер:
Владислав Білогородський — Mobile Product Manager @Шафа, EVO.company.
Продакт-менеджер з експертизами у AdTech та mCommerce з нестаріючою душою інженера. Розважає себе постійним виходом з зони комфорту на роботі, не приймає компромісів.
Коли: 16 серпня, 19.00 - 21.00
Де: 1991 Civic Tech Center
Квитки:
- 250 UAH за попередньою реєстрацією;
- 300 UAH на місці.
Залишилися питання?
Пишіть на hey@1991.center та m.me/1991.center
Або телефонуйте: 073 1991 91 0
__
Діяльність 1991 Сivic Tech Center стала можливою дякуючи підтримці від Omidyar Network.