Юлія Шилова - директор з маркетингу компанії Omnicore, що надає послуги eCommerce as a service та керує інтернет-магазинами MD-Fashion.com.ua, New Balance.ua, Ultra-Shop.com, Saks85.com. Юлія працює у fashion eCommerce з 2011 року: була керівником відділу маркетингу modnaKasta (Kasta) та директором з маркетингу LeBoutique.
Про що поговоримо?
Якщо вірити принципу Парето, 80% результату ми отримуємо, докладаючи 20% зусиль. Цей же принцип працює щодо управління клієнтською базою, або може працювати, якщо компанія починає свідомо управляти клієнтським досвідом.
Розкриємо наступні теми:
- Коли бізнесу варто замислитись про управління повторними продажами на усьому ланцюгу створення цінності;
- 3 стовпи для зростання продажів та прибутку;
- «Loyalty loop» (равлика лояльності) у дії: коли та які інструменти підключати, і які малі та великі кейси це підтверджують.
Регламент:
18:30 - 19:00 - Реєстрація учасників
19:00 - 20:30 - «Управління лояльністю в онлайні: що буде працювати у 2019 році», Юлія Шилова
20:30 – 21:00 - Відповіді на питання, неформальне спілкування
Оскільки попереду новорічні свята – учасників очікує сюрприз – таємний спікер!
Захід відбудеться 5 грудня в 19:00 в ЦеХАБі (м. Київ).
Вартість участі – 100 грн.
Контактний телефон: 0445850033, 0675248949





