Тарас Кайдан, Юлія Салій
Засновники та журналісти онлайн-журналу «Хмарочос»
Тарас Кайдан – співзасновник, головний редактор онлайн-журналу «Хмарочос». Закінчив Національний університет «Києво-Могилянська Академія» за спеціальністю «філософія». Має досвід роботи у культурній та міській журналістиці, грант-менеджменті, управлінні спільнокошт-проектами на різних платформах.
У 2014 році разом з партнерами створив інтернет-видання «Хмарочос», яке пише про розвиток міст та сповідує цінності соціального та економічного прогресу. У сфері інтересів «Хмарочоса»: публічні простори, транспорт та мобільність, архітектура, місцева економіка та політика, розвиток локального бізнесу, освіта, розвиток суспільства, public health, права людини, міська історія, збереження навколишнього середовища.
Також є головою однойменного ГО «Хмарочос», яке займається проектами неформальної освіти у сфері міського розвитку та створенням DIY громадських просторів.
Юлія Салій – співзасновниця та видавець онлайн-журналу «Хмарочос». Закінчила КНУ ім. Тараса Шевченка за спеціальністю журналістика. Має досвід роботи у міжнародного рекламному агентстві, побудови довгострокових медіа-партнерств з посольствами та міжнародними мовними інституціями (Goethe Institute, Швецький інститут), створення і запуску медійної нативної реклами з найбільшими забудовниками Києва та міжнародними страховими компаніями.
У 2014 році разом з партнерами створила інтернет-видання «Хмарочос», у якому є видавцем. Сфера компетенцій: розробка концепції видання, побудова та стратегія фінансової моделі медіа, нативна реклама.
Тема: Як створити незалежний сайт з найвищою експертизою у міському розвитку
Про що:
Запуск онлайн-медіа. Що для цього потрібно?
Як можна фінансувати медіа? Моделі монетизації, аналіз.
Як формувати стратегію розвитку та контент-стратегію для вашого ЗМІ?
Що таке якісні новини?
Для кого: журналісти, люди, що цікавляться роботою медіа, молоді фахівці.
Яка користь:
Зрозуміти, як працюють медіа зсередини, який у ЗМІ власний контроль якості.
Навчитись формувати стратегію розвитку на прикладі онлайн-медіа
Навчитись відрізняти хороші ЗМІ від поганих, фільтрувати власні джерела інформації
Дізнатись, як можна фінансувати власне медіа
ПРОГРАМА
09:00 – 09:30 Реєстрація
09:30 – 11:00 Запуск онлайн-медіа. Що для цього потрібно?
11:00 – 11:15 Кава-брейк
11:15 – 13:00 Як можна фінансувати медіа? Моделі монетизації, аналіз.
13:00 – 14:00 Обід
14:00 – 15:15 Як формувати стратегію розвитку та контент-стратегію для вашого ЗМІ?
15:15 – 15:30 Кава-брейк
15:30 – 17:00 Що таке якісні новини?





