ІТ-ринок - те саме поле бою. Будь-яка помилка в маркетинговій стратегії може коштувати надто дорого - компанія зазнає не тільки фінансові втрати, але й втратить довіру партнерів та замовників. Тож, як виграти в цьому бою без втрат, ми розповімо вам на івенті – “IT Marketing Lviv”. Придбати квитки:
Спікер:
1. Марія Фільчагова - EX Product Manager в Intellias. У зону відповідальності Марії входить формування позитивного employee experience за допомогою дослідження та покращення внутрішніх систем та процесів компанії.
У Марії 8 років досвіду в маркетингу та комунікаціях. Останні 2 роки очолювала відділ Talent Marketing в ІТ-компанії Intellias, який займався розбудовою бренду Найкращого ІТ-роботодавця у категорії 1500+ спеціалістів (за версією ДОУ).
Про доповідь:
The good, the bad, and the others: як працювати із цільовою аудиторією 1. Якісні і кількісні дослідження для роботи із ЦА 2. Персони vs JTBD 3. Customer Journey Mapping
Поговоримо про те як правильно досліджувати цільову аудиторію, визначати її мотиваційні тригери та будувати позитивний досвід взаємодії із компанією.
Придбати квитки:
Вартість квитків:
До 12 вересня – 250 грн
До 19 вересня - 350 грн
Дата і час проведення: 19 вересня, з 19:00 по 21:00
Локація: м. Львів, Business Hub, Руставелі 12
Залишилися запитання ? Пишіть або телефонуйте: E-mail: maria@growup.group Телефон: +380970272377





