Робота та спілкування з замовником - це один з ключових навиків в роботі менеджера. Від його успішності залежить власне успіх цілого проекту, а що більш важливо - задоволеність клієнта. Але досить часто в спілкуванні з замовником ми допускаємо велику помилку - ми впевнені, що зрозуміли його побажання. Однак дуже часто це не так і результат виявляється зовсім не те, що хотів улієнт.
Щоб уникнути подібних фейлів та щоб розуміти справжні побажання замовника, коли він про це лише подумав ми організовуємо майстер-клас "Як зрозуміти чого дійсно хоче замовник?" від Михайла Крамаренка, Delivery Director в KindGeek.
Описівенту
Дізнатися більше
сховати
Хто йде?
Всі відвідувачі
З Lviv
Друзі
Моїзустрічі
Завантажуйте мобільний додаток 2Event
Для організаторів та відвідувачів івентів:- Афіша подій та квитки онлайн
- Список усіх відвідувачів
- Знайомства та призначення зустрічей
- Пошук попутників і співмешканців
Organizerinfo
47
івентів
719
відвідувачів
Подіїорганізатора
14 November
Design Structure Matrix (DSM) - інструмент структурування комплексних задач. Теорія та приклади застосування
26 November
Risk Management. From theory to practice
17 December
Risk Management. From theory to practice
18 December
Cost Management Workshop
28 January
Charity MeetUp "Future IT"