"Створення вражаючого магазину. Товар-Послуга-Враження"
Спікер: Віталій Степаненко
В умовах сучасних ринкових тенденцій економіка товарів і послуг відійшла на другий план. На зміну їй прийшла економіка ВРАЖЕНЬ!
Для конкурентної переваги вже не достатньо просто продати товар чи послугу, щоб задовольнити потреби клієнта.
У просуванні товару або послуги важливе значення мають емоції, що виникають у зв'язку із взаємодією з цим товаром або послугою.
Економіка вражень використовує знання, завдяки яким споживач відчуває враження і при покупці, і при подальшому використанні товару .
Люди не можуть жити без емоцій і готові платити за свої враження.
ПРОГРАМА МАЙСТЕР-КЛАСУ
1. Ласкаво просимо в економіку вражень!
a. Товар. Послуга. враження
b. «Досвід», «пригода», «переживання», «навик» «пізнання»
c. Чотири області враження
2. Вибір Концепції магазину або вибір теми Вражень.
a. З чого починається магазин
b. За що ви берете гроші з ваших Покупців?
c. Що таке Маркетинг Вражень і Емпіричний маркетинг?
d. 4 принципу розробки теми вражень
e. Стимули. Позитивні і негативні
3. Побудова емоційного роздрібного бренду. Емоції замість раціо
a. від Споживача до Людини
b. від Продукту до Досвіду
c. від Чесності до Довірі
d. від Функції до Почуттю
e. від Послуг до Взаєминам