Як розвинути клієнтоорієнтований бізнес та підвищити рівень сервісу – одні з основних викликів українських підприємців. Вирішення цих питань напряму вплине на рівень задоволеності клієнтів товарами/послугами, які вони купують, місце компанії на конкурентному ринку, а отже – її прибутки. Саме тому форум спрямований розвинути в учасників навички, необхідні для забезпечення якісного рівня сервісу, ефективної взаємодії з клієнтом та створення ціннісної клієнтоорієнтованої корпоративної культури.
ДЛЯ КОГО?
- Власників та керівників малого/середнього бізнесу.
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ
Актуальні тренди клієнтоорієнтованого бізнесу.
- Навички, інструменти та рекомендації для підвищення сервісу бізнесу на основі європейських стандартів.
- Інформацію про можливості розвитку бізнесу від експертів Європейського банку реконструкції та розвитку і Центрів інформаційної підтримки бізнесу в рамках ініціативи ЄС EU4Business.
- Ділові контакти з великою кількістю представників бізнесу під час Business Networking.
ОРГАНІЗАТОРИ
Форум організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна.
Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
На учасників форуму чекають яскраві виступи експертів:
- «Стратегія переможця: чому невдачі працюють краще» (Історія успіху) Спікер: Ярослав Заблоцький, д.м.н, практикуючий лікар, власник мережі стоматологічних клінік ТМ «Клініка Заблоцького»;
- «Як забезпечити лояльність клієнта на все життя? Коучинг-підхід у бізнесі Спікерка: Алла Заднепровська, бізнес-тренерка, коуч, СЕО та власниця Міжнародної Консалтингової Групи «Живе діло»;
- «Клієнтоорієнтована бізнес-модель»
Спікерка: Олена Ворошило, операційна директорка «Концерн Галнафтогаз», АЗС «ОККО».
Програма форуму включає також дві панельні дискусії: - «Клієнтоорієнтованість. Що продає бізнес: товар/послугу чи задоволення потреб», під час якої власники та керівники бізнесів поділяться різними підходами впровадження/надання клієнтського сервісу в компаніях.
- «Ставка на персонал. Залучені працівники = лояльні клієнти?», де власники і бізнес-консультанти поділяться досвідом впровадження/надання клієнтського сервісу та розкажуть про зміни, які в результаті відбулись у компанії.
Під час форуму відбудуться презентації можливостей для бізнесу від експерта Європейського банку реконструкції та розвитку і Центрів інформаційної підтримки бізнесу. В рамках заходу також буде організований нетворкінг, під час якого кожен учасник зможе налагодити багато нових ділових контактів.
Детальна програма форуму за посиланням bit.ly/31F5buI
Приєднуйтеся до участі, щоб зарядитися новими ідеями та отримати сучасні інструменти для ефективного ведення бізнесу! Реєстрація за посиланням bit.ly/2H7Scbl
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ЗАХОДУ
Ірина Швидко
+380977746347