Кожен $1, інвестований в інфлюенс-маркетинг, приносить $6 прибутку. Проте, не дивлячись на цю статистику, поширеними залишаються думки наприклад «блогери не працюють» або «це просто злив рекламного бюджету». Яких помилок не варто припускатись у роботі з блогерами і витиснути всі соки з рекламних інтеграцій? Розповість топова експертка з інфлюенс-маркетингу!
СПІКЕР:
Євгенія Гордієнко — засновниця агентства інфлюенс-маркетингу JGordienko, екс-маркетолог Nike, спікерка TEDx i Synergy Forum. За її плечима: 200+ успішних кейсів з лідерами думок та компанії-клієнти, серед яких Бізнес Молодість, Mr Diamond, Apix-Drive.com, Zemits Kosmetik. Автор онлайн курсу «Як ефективно працювати з блогерами», інфлюенсер (100К+ підписників).
ПРО ЩО ПОГОВОРИМО:
- Як знайти і виокремити свою цільову аудиторію
- Де шукати найбільш релевантних блогерів
- Як швидко домовитися з блогером (кейси і антикейси)
- Як виміряти ефективність інфлюенс-маркетингу
- Як не злити рекламний бюджет, запускаючи кампанію
- Як перевірити блогерів на лояльність аудиторії та накрутки
Чекаємо підприємців, маркетологів, SMM- і PR-спеціалістів, а також усіх, кому для роботи необхідна продуктивна співпраця з блогерами.
ДЕ: ЦеХАБ Київ (вул. Хрещатик, 29, Цитрус, 2 поверх)
КОЛИ: 4 березня (середа) з 19:00 до 21:00
ВАРТІСТЬ: 250 грн (до 16.02), 350 грн (до 03.03), 450 грн (в день заходу), 700 грн (перший ряд + консультація спікера + запис лекції)
Доступна ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ (250 грн)
Щоби не пропускати корисні заходи та дізнаватися нове, підписуйся на Telegram-канал ЦеХАБ Київ: https://t.me/tsehubkiev