“Шукаю продуктового дизайнера. Є ідея – треба відмалювати,” – пише мені в чат знайомий. Для далекої від сучасних практик в продуктовому дизайні ця фраза звучить досить адекватно. Але є нюанс.
Якісний продукт починається з питання: чи може мій бізнес заробити на розв'язання проблеми користувача?
Продуктовий дизайнер має у своєму арсеналі інструменти, щоб разом зі стейкхолдером дати відповідь на це запитання та спроектувати рішення. Для цього йому буде потрібен доступ до метрик та користувачів і можливість спілкуватися з продуктовими менеджерами, розробниками, маркетологами, командою підтримки. Це більше, ніж просто “відмалювати”. Така робота буде коштувати дорожче і на виході дасть результат, що з більшою ймовірністю принесе прибуток бізнесу.
На лекції поговоримо про те:
- Яка інформація необхідна продуктовому дизайнеру, щоб почати роботу?
- Як виглядає взаємодія продуктового дизайнера зі стейкхолдерами?
- Хто ще може працювати разом із продуктовим дизайнером?
- Як зрозуміти, що продуктовий дизайнер зробив свою роботу якісно?
Бонусом розглянемо кейс, коли продуктовий дизайнер може “намалювати вебсайт”.
Лектор:
Тетяна Зав’ялова — Куратор та основний лектор курсу Product Design Practicum. Дизайнер та менеджер, 16+ років досвіду. PDEng (вчилася у Нідерландах), співзасновниця UX Meetups. Працювала з Philips, Bosch, Xerox, Luxoft. Ментор та автор блогу про продуктовий дизайн.
Буде корисно
UX/UI та продуктовим дизайнерам,
Продуктовим та дизайн менеджерам,
Стартаперам, власникам бізнесу.