Спікер: Андрій Піщаний, операційний директор холдингу Media Arts Group Ukraine
Подія буде проходити у форматі інтенсиву, на якій ви:
- Отримаєте покроковий алгоритм створення або масштабування бізнесу в інтернеті
- Навчитеся формувати стратегію просування вашого продукту в digital-середовищі
- Навчитеся генерувати потік клієнтів з різних каналів
В результаті ви навчитеся:
- Аналізувати попит у вашій ніші та відслідковувати активність конкурентів
- Створювати портрет вашого клієнта, на підставі якого, зможете планувати можливі точки дотику в digital-середовищі
- Створювати стратегію просування вашого бренду в інтернеті
- Проектувати воронку продажів, планувати та відслідковувати KPI
Програма:
Модуль 1. (60 хв)
- 4 критично важливі складові будь-якого online / offline проекту: бізнес, маркетинг, комунікація, продажі.
- Як вибудувати ефективний взаємозв'язок між ними і створити цілісну систему управління проектом?
Модуль 2. Воркшоп (60 хв)
- Інструменти для створення профілю клієнта
- Воркшоп: на прикладі одного з продуктів слухачів зробимо профіль клієнта, визначимо можливі точки дотику з ним в інтернеті і створимо релевантний до цього профілю контент.
Модуль 3 (60 хв)
- Що таке воронка продажів?
- Які KPI є основними в онлайн бізнесі?
- Приклади воронки продажів
- Відповіді на запитаня
Тривалість: 3 год з 18:00 до 21:00, з перервою на каву.
Вартість участі:
250 грн при оплаті до 13.07 включно
350 грн при оплаті в день заходу (14.07)





