11 травня о 19 годині в клубі "Mezzanine" Театр Art & Гарт показує спектакль "godo 2.0" в постановці Олександра Шмаля за мотивами трагікомедії С. Беккета " Чекаючи на Ґодо"
Чекаючи на Ґодо (з англ. Waiting for Godot) - п'єса-абсурд ірландця Семюеля Беккета, в якому два персонажі - Володимир та Естраґон — нескінченно і даремно чекають когось на ім'я Ґодо. Відсутність Ґодо, так само як і багато інших аспектів гри, призвели до появи різних інтерпретацій від часу прем'єри.
П'єса визнана «найвпливовішим англомовним драматургічним твором XX століття»
Режисер Олександр Шмаль прочитав "Годо" Беккета між рядків, за рядками, до тексту. Беккетівські бомжі на узбіччі життя поступаються місцем тінейджерам в метафізичному просторі, з якого не можна просто встати і піти. І повіситися фізично неможливо.
Актори Антон Федоров і Захар Бенько визнані кращим акторським дуетом фестивалю "Східний ExPress"
Клубний мінімалізм, тантрична акторська техніка, езотерична режисура, вірусна музика ... - все налаштовує на те, щоб бути обдуреними у відчуттях,
11 травня о 19.00 в Mezzanine фізично неможливий godo 2.0
Олександр Шмаль - український режисер, переконаний противник консерватизму в театрі. Стартував в професію в Центрі Єжи Гротовського у Вроцлаві. Працював в театрах Росії і України від Тильзита до Іркутська. . У 1993-му створив Сєвєродонецький театр драми
У 2015-му виграв грант ПРООН і створив Театральну майстерню Art & Гарт.
godo 2.0 - 51-та вистава автора експериментальної програми "Майстерність актора" для вищих навчальних закладів та монографії "Феномен актора об'єктивного мистецтва".
З 2016-му Театр гастролював в Центрі Леся Курбаса з авторським спектаклем А. Шмаля "Так не сказав Заратустра" і "Голоси" за мотивами Жана Кокто.
Квитки: 160 грн - передпродаж
У день події - 250 грн.