+

ЯКІ КРОКИ ПОТРІБНО ЗРОБИТИ ДЛЯ ПОЧАТКУ СПІВПРАЦІ З 2EVENT?

Якщо ви організатор подій, зайдіть на сайт 2event.com і натисніть червону кнопку "Створити подію". Авторизуйтесь через Fb, Vk або Google+. Заповніть форму, вказавши всю необхідну інформацію про захід. Якщо ви будете продавати квитки на подію, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для укладення договору.

ЧИМ 2EVENT ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ІНШИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ ПРОДАЖУ КВИТКІВ?

2Event - це єдиний в СНД сайт і мобільний додаток, який допомагає організаторам подій не тільки продавати квитки, а й надає відвідувачам безкоштовний моб. додаток для нетворкінгу: знайомства, пошук попутників і співмешканців на івенти.

З 2Event.com організатори отримують всі ключові сервіси з одних рук:
  • міні-сайт для кожної події;
  • реєстрація безкоштовних відвідувачів або продаж квитків;
  • моб. додаток для сканування квитків;
  • моб. додаток для нетворкінгу відвідувачів;
  • планування зустрічей між відвідувачами;
  • бейджики з QR;
  • чат для проектора по # хештег з Твіттера і Інстаграма;
  • попутники на захід (поїзд, літак, готель);
  • попутники на авто / таксі по місту, "до" і "після" заходу;

Я ПРОВОДЖУ ЗАХІД. ЯК СТВОРИТИ ДЛЯ НЬОГО СТОРІНКУ?

Просто зареєструйтеся на сайті. Після цього ви зможете створити свою подію, налаштувавши все - від валюти оплати до дизайну сторінки.
Готово! Ласкаво просимо на борт ;-)
Наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб узгодити деталі співпраці.

СКІЛЬКИ ЧАСУ ЗАЙМАЄ СТВОРЕННЯ СТОРІНКИ ПОДІЇ?

Створення сторінки події займає близько 5-7 хвилин. При виникненні питань або труднощів, наші менеджери із задоволенням допоможуть вам розібратися і відредагувати сторінку Вашого події (https://2event.com.ua/contacts).

ЯКІ МЕТОДИ ОПЛАТИ Я МОЖУ ЗАПРОПОНУВАТИ СВОЇМ ВІДВІДУВАЧАМ?

Відкривши продаж квитків через 2Event Ви можете запропонувати своїм клієнтам кілька методів оплати: платіжні карти, автоматичне виставлення рахунку або оплата за допомогою платіжного терміналу.

ЧИ МОЖУ Я ПРОДАВАТИ КВИТКИ ЗА РІЗНОЮ ЦІНОЮ, А ТАКОЖ НАДАВАТИ ВІДВІДУВАЧАМ ПРОМО-КОДИ НА ЗНИЖКИ?

Звичайно! Ви можете створювати різні типи квитків, виставляючи будь-яку кількість і терміни продажу квитків кожного типу.

Також ви можете надавати відвідувачам промо коди на знижки. Для цього потрібно їх створити і налаштувати на сторінці створення події.

МІЙ ЗАХІД ПРОХОДИТИМЕ В ЗАЛІ. ВІДВІДУВАЧІ МОЖУТЬ КУПИТИ ПЕВНЕ МІСЦЕ?

Так. На сайті 2Event.com ви можете встановити інтерактивну схему залу і продавати квитки з вибором місця. Більш того, ваші відвідувачі будуть бачити: хто і яке місце купив, а також можуть подивитися профіль сусіда в соцмережі. На схемі кольором виділені типи квитків і куплені місця. Перед покупкою Ви бачите, хто вже купив квиток в залі і можете вибрати місце поруч з симпатичною колегою або важливим бізнес партнером.

ЯК Я МОЖУ ЗКОНТАКТУВАТИ З ЗАРЕЄСТРОВАНИМИ ВІДВІДУВАЧАМИ І ПОВІДОМИТИ ІМ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ?

Ви можете зробити це за допомогою функції email-розсилки або розсилки PUSH-повідомлень (миттєві повідомлення, для тих, хто встановив додаток) прямо зі свого аккаунта на сайті.

ЯК ПРОХОДИТЬ КОНТРОЛЬ ВІДВІДУВАЧІВ НА ВХОДІ?

Ви можете організувати контроль за допомогою звичайного смартфона і нашого безкоштовного додатку 2Event Ticket Scanner (ANDROID: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eventscan&hl=ru iOS: https://itunes.apple.com/ru/app/ticket-scanner- for-2event.com/id1094742942?mt=8). Для зчитування штрих або QR-коду вам НЕ ПОТРІБЕН ані ноутбук, ані спеціальний сканер, ані доступ до інтернету.

ЧИ ПОТРІБНО ПІДПИСУВАТИ ДОГОВІР?

Так, потрібно, оскільки між нами виникають фінансові відносини. Незабаром після створення вами сторінки події на сайті 2Event з вами зв'яжеться наш менеджер.

КУДИ НАДХОДИТЬ ОПЛАТА ЗА КВИТКИ І ЯК ОРГАНІЗАТОР РОЗРАХОВУЄТЬСЯ З 2EVENT?

Ми беремо на себе всі складнощі з проведення оплати - кошти надходять на рахунок нашої компанії, після закінчення продажу квитків, ми перераховуємо їх Вам (віднімаючи 6.99% комісії). За більш детальною інформацією звертайтеся, будь ласка, до наших менеджерів.

/*
adware removers
*/