“Клієнтоорієнтованість» визначає одну з істотних характеристик будь-якого бізнесу - бажання з потенційного покупця зробити лояльного, постійного Клієнта.
Лише знаючи свого Клієнта, розуміючи його потреби і передбачаючи його потенційні бажання, можна створити продукт чи послугу, від яких неможливо відмовитися. А саме ці знання лежать в основі клієнтоорієнтованості.
Запрошуємо Вас на одноденний практичний Форум клієнтоорієнтованості у суботу 27 січня 2018 року.
Тривалість - з 10.00 год до 18.00 год
Цільова аудиторія:
•усі працівники, що працюють із клієнтами в готельно-ресторанному бізнесі
•адміністратори готелю
•офіціанти
•адміністратори ресторану
•менеджери з продажу
Ціль форуму:
•освоїти навички, необхідні для наданя високого рівня сервісу, ефективної взаємодії з Клієнтом, створення ціннісної культури, орієнтованої на першокласний сервіс і зростання продаж.
Програма:
•Що таке клієнтоорієнтованість?
•Клієнтоорієнтованість зі сторони працівника
•Чи клієнтоорієнтована ваша компанія?
•Виховання клієнтоорієнтованості у працівників
•Методи та можливості впровадження клієнтоорієнтованості компанії.
•Збільшення потоку клієнтів
•Сучасні тенденції в сфері сервісу: зміни ринку та трансформації бачення клієнтів
•Основні складові сервісу: власник, працівники та клієнти
•6 компонентів клієнтського досвіду
•5 кроків назустріч клієнтоорієнтованості. Від філософії створення до запровадження
•Парадокси клієнтоорієнтованості
Формат заходу:
•виступ 3 спікерів ( 1.5 год на одного спікера) + панельна дискусія ( запитання -відповіді)
Вартість:
•“ ранні пташки” (16.11.- 31.12)- 500 грн
•“пізні пташки” ( 01.01.-26.01) – 550 грн
•в день події ( 27.01) – 600 грн
У вартість заходу входить: кава-брейк, роздатковий матеріал, сертифікат учасника.
Після форуму учасники отримають:
•розуміння критеріїв клієнтоорієнтованої компанії
•знання психологічних аспектів та нюансів при роботі з Клієнтом;
•вміння використовувати практичні рекомендації щодо надання високого сервісу;
•психологічні інструменти роботи з важкими гостями та з їхніми скаргами;
•вміння концентрації уваги на вербальних та невербальних знаках Клієнта;
•інструменти залучення працівників для побудови клієнтоорієнтованої компанії
•знатимуть компоненти клієнтського досвіду
•та ще багато, багато корисної практичної інформації у роботі з Клієнтом.
Реєструйся за лінком: http://bit.ly/2A4Isxd