Opis zdarzenia

“Клієнтоорієнтованість» визначає одну з істотних характеристик будь-якого бізнесу - бажання з потенційного покупця зробити лояльного, постійного Клієнта.

Лише знаючи свого Клієнта, розуміючи його потреби і передбачаючи його потенційні бажання, можна створити продукт чи послугу, від яких неможливо відмовитися. А саме ці знання лежать в основі клієнтоорієнтованості.

Запрошуємо Вас на одноденний практичний Форум клієнтоорієнтованості у суботу 27 січня 2018 року.

Тривалість - з 10.00 год до 18.00 год

Цільова аудиторія:
•усі працівники, що працюють із клієнтами в готельно-ресторанному бізнесі
•адміністратори готелю
•офіціанти
•адміністратори ресторану
•менеджери з продажу

Ціль форуму:
•освоїти навички, необхідні для наданя високого рівня сервісу, ефективної взаємодії з Клієнтом, створення ціннісної культури, орієнтованої на першокласний сервіс і зростання продаж.


Програма:
•Що таке клієнтоорієнтованість?
•Клієнтоорієнтованість зі сторони працівника
•Чи клієнтоорієнтована ваша компанія?
•Виховання клієнтоорієнтованості у працівників
•Методи та можливості впровадження клієнтоорієнтованості компанії.
•Збільшення потоку клієнтів
•Сучасні тенденції в сфері сервісу: зміни ринку та трансформації бачення клієнтів
•Основні складові сервісу: власник, працівники та клієнти
•6 компонентів клієнтського досвіду
•5 кроків назустріч клієнтоорієнтованості. Від філософії створення до запровадження
•Парадокси клієнтоорієнтованості

Формат заходу:
•виступ 3 спікерів ( 1.5 год на одного спікера) + панельна дискусія ( запитання -відповіді)

Вартість:
•“ ранні пташки” (16.11.- 31.12)- 500 грн
•“пізні пташки” ( 01.01.-26.01) – 550 грн
•в день події ( 27.01) – 600 грн

У вартість заходу входить: кава-брейк, роздатковий матеріал, сертифікат учасника.

Після форуму учасники отримають:
•розуміння критеріїв клієнтоорієнтованої компанії
•знання психологічних аспектів та нюансів при роботі з Клієнтом;
•вміння використовувати практичні рекомендації щодо надання високого сервісу;
•психологічні інструменти роботи з важкими гостями та з їхніми скаргами;
•вміння концентрації уваги на вербальних та невербальних знаках Клієнта;
•інструменти залучення працівників для побудови клієнтоорієнтованої компанії
•знатимуть компоненти клієнтського досвіду
•та ще багато, багато корисної практичної інформації у роботі з Клієнтом.

Реєструйся за лінком: http://bit.ly/2A4Isxd

Pokaż pełne informacje pokaż mniej informacji

Moje spotkania

Pobierz aplikację mobilną 2Event

Dla organizatorów i gości wydarzenia:
  • Wydarzenia i bilety online
  • Poznaj uczestników wydarzenia
  • Bierz udział w wydarzeniach, którymi interesują się Twoi znajomi
  • Wspólna podróż! Kup bilet grupowy na pociąg lub samolot, albo zaplanuj wspólną podróż autem.
Share event

Or send an invitation to your friends.

Send invitation
Location
Appointment
Meeting place:
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
Date:
Date:
Comment:

Subskrybuj działania i ogłoszenia

Miasto, które mnie interesuje

  • Lviv
  • Kharkiv
  • Dnipro
  • Odesa
  • Kyiv
  • Lviv
  • Kharkiv
  • Dnipro
  • Odesa
  • Kyiv

Kategorie

Chat
Aleksandra Mironova
Odessa
online
Aleksandra
22:16
Hey. Do you want to go with me to the speech of Architects?
Aleksandra
22:17
Hey. Yes of course. This is my favorite band. just tell me a little about yourself first
Aleksandra
22:18
ok)) give me a minute...
Aleksandra is typing . . .
У вас вже є квиток на цю подію?

Перед тим як створити план поїздки та переглядати доступний транспорт, будь ласка, придбайте квиток на подію

Я буду на цій події Купити квиток
Zaloguj się
Nowy użytkownik? Zarejestruj się
Zarejestruj się
Czytaj
Jeśli masz już konto w 2Event - zaloguj się. Zaloguj się
Zresetuj hasło
Create password
Funkcja przyszłości
Ta funkcja pojawi się wkrótce.
Na Głowną
Вітаємо
Ви успішно підписались на анонси та знижки від 2event. Приєднуйтесь до нас і в соц. мережах
Error
Wrong email
Na Głowną
Wybierz miasto
Wybierz kraj
Add to Gallery