Вдала та якісна комунікація з аудиторією та потенційними клієнтами — це половина успіху проекту. Але щоб налагоджувати комунікацію та правильно формувати бренд в очах спільноти, потрібно об'єднати людей навколо стартапу. Які інструменти використовувати — маркетинг, PR чи дійсно якісному продукту не потрібне просування?
Про що будемо говорити на зустрічі:
- чи потрібен PR стартапу та яким він повинен бути;
- які канали комунікації використовувати стартапам;
- як сформувати навколо бренду багатотисячну лояльну аудиторію;
- чи потрібні на просування великі бюджети та за що можна не платити.
- як розвивати свій бренд та бути в тренді.
Спікер:
Дмитро Кришталь — head of PR Cryptodealers, найбільшого ютуб-каналу про криптовалюти у країнах СНД.
Коли: 8 лютого, 18.30-21.00
Де: 1991 Civic Tech Center,
вул. Мечникова, 2а
Умови простору включено.
Кількість квитків обмежена.
До зустрічі!