Закладаємося — в твоєму резюме є характеристика “креативний”. Ще б пак: соромно в сучасному суспільстві НЕ бути креативним. І хоча це слово вже у списках найбанальніших, творчий погляд на завдання та проблеми — справедлива вимога сучасного бізнесу і багатьох роботодавців. В умовах невизначеності, постійних трансформацій та обмеженості бюджетів виграють ті, хто вміють знаходити нестандартні вирішення проблем і мають творчій підхід до задач.
Але де черпати той креатив, коли він потрібен в роботі постійно? Коли немає часу на очікування натхнення? Ми запросили тих, хто з цим працює на потоці, тих, для кого творчі завдання це конвеєр. Вони знають як розвивати креативне мислення, розривати шаблони й дивувати усіх потоком крутих ідей кожен день.
Перевіреними лайфхаками поділяться:
@Egor Petrov, Co-Founder/Owner @Banda.
@Sasha Zhylyayev, керівник напрямку діджитал і бренд-маркетингу (16 років досвіду), бренд амбасадор @Comfy — від моменту створення компанії і навіть більше.
“Чув той цей. Реклама Комфі це окей? Пороговоримо про креатив у комунікації”.
@Denik Keleberdous, Creative Director BBDO Ukraine.
12 років — в рекламі.
З них 2 роки очолює креативний департамент BBDO Ukraine і збільшує його потужність.
У руках — шорт-лист «Канських левів» і весь офіс нагород з міжнародних фестивалів: Golden Drum, Epica Awards, White Square, KIAF.
Клієнти: Mars, Visa, Toyota, Anheuser-Busch InBev, «Карпатскі минеральні води», Nemiroff, PepsiCo, WOG, «Ельдорадо».
Модератор: @Максим Бахматов, Managing partner UNIT.City
Коли: 21 травня, 19:00-21:00.
Де: UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 1.
Квитки тут:
250 UAH
Хакни себе і свій тиждень!