Бізнеси втрачають $1.6 млрд/рік глобально, коли клієнти від них відвертаються. Отримання нового клієнта коштує вп’ятеро дорожче, ніж утримання наявних. А ймовірність здійснення покупки лояльним клієнтом становить 60%, у той час, як шанс, що відвідувач сайту заплатить, — 20%.
Як заохотити користувачів взаємодіяти з вашою компанією та споживати послуги частіше? Як підвищити лояльність клієнтів до вашого продукту та бренду? Про Customer Engagement and Retention for B2C and SaaS companies — поговоримо?
Дізнаємося:
Мультиканальні retention-кампанії (e-mail, push, sms).
Як правильно налаштувати процес, яка команда і процеси для цього потрібні.
Сегментація: принципи та інструменти.
Messaging: як відрізнити хороше повідомлення від поганого.
Реактивація або як повернути прихильність клієнтів.
Cпікери:
@Paul Levchuk, Head of Growth @Preply.com
@Dmitry Spuntik, CEO & Founder @eSputnik.com
@Dima Grebennikov, Product Marketing Manager @Crello/Depositphotos
Модератор: @Valeriy Grabko, COO @PromoRepubliс.com
План зустрічі:
- Cases overview — 20-хвилинні прикладні доповіді запрошених спікерів, котрі поділяться досвідом, помилками та інсайтами.
- Interactive session — переходимо від теорії до практики. Будьте готові презентувати власний челендж аудиторії та отримай фідбек від учасників дискусії. Спільними зусиллями ефективне рішення точно знайдеться.
- Networking — спілкуємося та розширюємо коло знайомств серед колег по цеху.
Коли: 21 листопада (середа), 19-21:00.
Де: UNIT.Core Hall, B1, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька,3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).
Квитки тут: https://2event.com/uk/events/1563572
350 UAH
Організатори @UNIT.City та @PromoRepubliс.com.