69% онлайн-маркетологів зазначають, що візуальний контент — життєво необхідний у їхніх маркетингових стратегіях, і у 2019-му році планують витрачати на нього більше 30% бюджетів. Не дивно, адже за прогнозами понад 81% бізнесів цьогоріч покладатиметься на дизайн у просуванні.
Чому ж візуальна складова така важлива, а UI/UX-спеціалісти — одні з найбажаніших? Як створювати дизайн таким, що “вмикає” аудиторію й спонукає до дій?
Аби глибше розібратися в питанні, ми запросили експертів, які розкажуть:
- Як працює наш мозок та як він впливає на сприйняття дизайну?
- Як і що ми бачимо. Психофізіологія інтерфейсу.
- Як дизайнер може використовувати те, що уже відомо про роботу мозку в повсякденній роботі?
Cпікери:
Vladimir Smirnov, екс-креативний директор Aimbulance, співзасновник Spiilka Design Büro. Серед клієнтів бюро – мережа «Планета кіно», сервіс цифрової дистрибуції Megogo та освітній простір «Майбутні», за співпрацю з яким команда отримала нагороду Red Dot.
Сергей Данилов, кандидат біологічних наук, нейрофізіолог, спеціаліст в області біології поведінки, співзасновник Beehiveor Academy and R&D Labs.
Коли: 20 лютого (середа), 19-21:00.
Де: UNIT.Core Hall, B1, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька,3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).