На ринку з’являється досить велика кількість хороших продуктів, але переважна більшість з них провалюються та зникають. Отже, щось пішло не так…
Чому так відбувається, як можна уникнути краху та як реагувати в тій чи іншій ситуації пропонуємо обговорити на нашій зустрічі
Розглянемо дві сторони медалі: спробуємо розібратись чому ж таки продукти фейляться і яким має бути продакт, щоб тримати ситуацію під контролем :)
Програма:
19:00 - 19:15 - Реєстрація
19:15 - 20:00 - Maryan Dmytriv “Seven lessons from product failures”
20:00 - 20:20 - Перерва + networking :)
20:20 - 21:00 - Олег Свірський “From execution to the strategy: how to develop your product management craft”
21:00 - 21:15 - Питання - відповіді
Maryan Dmytriv - Product Manager at SoftServe
Maryan works as a Product and Engineering Manager last 3 years. Overall expirience in IT and software development is 15 years. Main expertise is network management software and software related to scientific calculations.
Oleg Svirskyi - Product Manager in the USA Insurtech startup Matic.
During his 10 years career, he worked in Enterprise-grade companies as well as in small&medium businesses and startups, in outsourcing and product companies - Allo, Comfy, SoftServe, Matic. He launched products from scratch and maintained existing ones - both as a hired employee and co-founder. Has a solid background in Retail domain and now is working on extending his expertise in the Insurtech.