КВИТКИ сьогодні можна придбати на вході. Вартість – 250 грн.
Лекція з історії театру від початку ХХ ст. до найактуальніших тенденцій початку XXI ст.
Що таке сучасний театр і як він сьогодні сплітається з художніми практиками – відео-артом, перформансом, анімацією?
У другій половині ХХ ст. театр почав повільно відходити від тексту в бік ритуалу, перформансу, візуального. Класична роль актора теж стала дорівнювати світлу, маніпуляціям зі звуком (Роберт Вілсон).
Але почнемо з епічного театру Бертольта Брехта та жорстокого Антонена Арто. Ефект відчуження, деавтоматизація сприйняття.
Розглянемо кордон інтеракції з глядачем в театрі та перформансі (Семюел Бекет). Потім ритуал_театр – лабораторія Гротовського, порожній простір Брука, театр "Кріко-2" Кантора – "unheimlich" Фройда в дії перформатива.
Перформативний театр Кастеллуччі – трилогія "Пекло-Чистилище-Рай", "Емілія Галотті" Тальхаймера, гротеск Марталлера з класикою "Убий європейця..!", "Ліпсінк" Лепажа, 24-годинний перформанс "Гора Олімп" Фабра, хореографія Вальц – синтезування максимального GesamkunsTwerk’inga на стику різних медіа – відеотехнології в театрі Касторфа, фон Хеннінга, Мітчел і Гьоббельса + його ж "Річ Штіфтера", вистава-інсталяція, в якій немає жодного актора.
Театр-анімація в лайв-режимі – спектакль про Першу світову та концтабір групи Hotel modern, Rimini protokoll з інтерактивними екскурсіями містом і планшетними кімнатами в "Situations room".
Театр стає чи не єдиним хранителем естетичного в порівнянні з сучасним пост-концептуальним мистецтвом. Театр сьогодні – це складна констеляція з технологій, трагедії, критики та катарсису повсякденного. Отже запрошуємо на першу лекцію про сучасний /пост/драм театр, якого, на жаль, майже немає в Україні.
Про лектора:
Олександр Сушинський – куратор мистецьких проектів, лектор, теоретик мистецтва, засновник незалежного музичного лейблу "da_sein_rec".
У 2015 заснував Лабораторію Естетичних Досліджень, на базі якої працює лекторій "Історія мистецтва ХХ – початку ХХІ ст.".
Спеціалізується на дослідженні фейкології, психоаналізу та нестабільних онтологій, зокрема спекулятивного реалізму.