Онлайн-інтенсив: " Як зацікавити Клієнта і продавати дорого?" - це 6 практичних занять, після яких менеджер з продажу отримає відповіді на питання -як налагоджувати контакт з різними типами Клієнтів, як вести діалог з Клієнтом через запитаннят та активне слухання, як презентувати товар мовою вигоди та опрацьовувати заперечення Клієнта.
Дата - 28 травня - 03 червня (18.30-20.30 год) в Zoom
Детальна програма та відгуки учасників: http://onlinesalesvynnytska.tilda.ws/page11173704.html
ДЛЯ КОГО ІНТЕНСИВ❓
власників малого та середнього бізнесу
керівників відділів продаж
менеджерів з продажу та менеджерів по роботі з Клієнтами
Спікер: Oksana Vynnytska
- Бізнес-коуч ( коучинг керівників та команд)
- Практикуючий бізнес-тренер з розвитку лідерства та команди (провела понад 600 тренінгів для малого та середнього бізнесу, 1500 навчальних годин)
- Бізнес-консультант в напрямку навчання та розвитку персоналу ( понад 30 українських бізнесів з 2017 року)
- HR експерт з 9-річним досвідом
- Практичний досвід у продажах послуг страхування життя понад 2 роки ( оборот 200 тис грн за 6 місяців з командою)
- Досвід польового коучингу в продажах в Західному регіоні ( ринок FMCG) - понад 2 роки
- Мотиваційний спікер на фестивалях та конференціях
- Автор онлайн-курсу: "Ефективний управлінець"
ПРОГРАМА ПРАКТИКУМУ:
Модуль № 1: "Способи налагодження контакту з Клієнтом. Психотипи Клієнтів"
✅ навики продавця в онлайн форматі
✅ як створити позитивне перше враження на Клієнта;
✅типи Клієнтів і як підлаштуватись під Клієнта
✅техніки підключень до різних Клієнтів
Модуль№ 2 "Комунікація з Клієнтом"
✅побудова діалогу з Клієнтом- запитання для виявлення потреб та техніки активного слухання
✅алгоритм комунікації з Клієнтом онлайн ( facebook, viber, телефонний дзвінок)
✅ фрази для привернення уваги Клієнта
Модуль № 3 "Презентація товару. УТП"
✅ презентація товару мовою вигоди для Клієнта
✅ унікальна торгова пропозиція Вашого товару ( УТП)
✅ як допомогти Клієнту купити більше
✅ як зацікавити Клієнта купляти частіше
Модуль № 4 "Заперечення Клієнтів"
✅чому Клієнт заперечує і висловлює сумніви?
✅основні помилки при відповіді на заперечення
✅типові заперечення і способи відповідей на них: «ціна»,
«я подумаю», «дорого»
✅алгоритм продуктивної роботи з заперечення
Модуль № 5 "Як продавати дорого і без знижок"
✅робота з ціною
✅як правильно говорити про знижки
✅алгоритм роботи з ціною
✅як обгрунтувати ціну і показати цінність товару
✅як створювати ілюзію дешевизни
Модуль № 6 "Як зацікавити Клієнта повертатись знову і знову?"
✅спосіб збільшити дохід
✅робота з відгуками Клієнтів
✅система лояльності Клієнтів
Вартість:
- 1650 грн ( 6 занять онлайн - 12 годин навчання) - у вартість входить проведення практикуму та робочі матеріали)
- 2150 грн ( у вартість додатково входить одна консультація тривалістю 1,5 години щодо продаж у Вашому бізнесі)
Тривалість - 28 травня - -3 червня ( 18.30-20.30 год) в Zoom форматі
Реєструйтесь за лінком: https://cutt.ly/eyjYZuf
http://onlinesalesvynnytska.tilda.ws/page11173704.html - детальна програма практикуму та відгуки учасників
Прокачаємо продажі онлайн!
Деталі за телефоном:
☎️ 097 132 00 88