Вперше, в Києві відбудеться неформальна зустріч представників влади та бізнесу.
Захід спрямований на налагодження діалогу між владою та суб’єктами господарювання.
Учасники бізнес-сніданку матимуть унікальну можливість отримати корисні знайомства, знайти однодумців, зустріти партнерів та колег.
Спікери:
Борислав Береза–Народний депутат Верховної Ради України, заступник голови комітету з питань запобігання і протидії корупції, засновник громадської організації «Рішучі Громадяни».
Євген Калінін–керівник юридичної служби народного депутата ВРУ Борислава Берези, експерт Комітету Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції, громадський діяч, співавтор багатьох антикорупційних законів. Співзасновник громадської організації «Рішучі Громадяни».
Модератор:
Світлана Мороз - адвокат, засновник та керівник Освітнього простору «Exemplum», Консалтингової компанії «Dictum».
Представники малого та середнього бізнесу зможуть поспілкуватися особисто з уповноваженими особами. Кожен матиме можливість поставити запитання та отримати на нього відповідь.
Спікери готові розповісти про «депутатську кухню» з середини.
Ви матиме унікальну можливість провести корисно час «без краваток» та обговорити цікаві теми, які залишаються «за кулісами».
До уваги пропонується розглянути також наступні питання:
Government Relations – взаємодія з органами державної влади:
-Government Relations – українські реалії;
-Хто і як заробляє в GR.
Захист бізнесу в умовах сьогодення:
-Яким чином депутат ВРУ може стати на захист представників бізнесу;
-Ефективні інструменти захисту бізнесу від рейдерства, корупції та рекету (депутатський запит, депутатське звернення).
Депутат – допомога для бізнесу:
-Чи для всіх є доступним депутатський запит;
-Як захистити свій бізнес за допомогою депутата, без хабарів та конвертів.
Резонанс для результату:
-Депутатський запит з трибуни ВРУ – в яких випадках ефективно, яким чином може вплинути на захист бізнесу;
-Як створити резонанс за допомогою депутата, та піддати оголошенню проблемну справу;
-Депутатський вплив на засоби масової інформації.





