Cерія практичних майстер-класів «Facebook-PRO»
Майстер-клас №4 #facebookpro
Реклама у Facebook: основні інструменти
- Огляд налаштувань Менеджера Реклами. Важливі нюанси.
- Placement: де розміщувати свої оголошення, аби їх бачили?
- Рекламні цілі? Яку обрати, аби не злити бюджет?
- Специфіка ціноутворення
- Основні показники при аналізі результатів рекламної кампанії
- Робота з пікселем конверсій
Програма спеціально розроблена для:
- керівників відділів, що відповідають за комунікації з клієнтами: маркетингу, PR, реклами.
- спеціалістів з комунікації — маркетологів, рекламістів, PR-спеціалістів, smm-менеджерів, інтернет-маркетологів.
- працівників відділів продаж — керівників та менеджерів
Робота в групах.
Практичні завдання. Обговорення.
Домашні завдання. Обговорення.
Рекомендовано мати з собою ноутбук для виконання практичних завдань.
* Група не більше 15 людей.
Залишити заявку - http://bit.ly/facebook2pro
➡Спікер: Ольга Філіпова, project manager, SMM-specialist, «PR вашого бізнесу» – Founder, Project Coordinator.
Досвід в event-менеджменті, в сфері PR та реклами – 5 років.
Практичний досвід в SMM – 4 роки
Досвід консалтингу в галузі – 1 рік
➡Організатор: Консалтинговий центр DaKiRy
Місце проведення: F3 Space, вул. Антоновича, 132а
➡Вартість участі в одному майстер-класі:
Квиток «Ранні Пташки» – 235 грн (реєстрація і оплата до 15 квітня)
Квиток «+1» – 350 грн за двох учасників
Квиток «Стандарт» – 285 грн
Якщо вас цікавить участь в інишх майстер-класах з серії, залишайте заявку тут: http://bit.ly/facebook2pro
Якщо Вам цікаво отримати інформацію про проведення наступних занять, то заповнюйте форму і ми вам напишемо -http://bit.ly/facebook2pro
Тематика наступних майстер-класів:
/Дата узгоджується/ Таргетинг аудиторії в Менеджері Реклами.
/Дата узгоджується/ Фішки. Ланцюжки просування. Можливості, які випускаються. Додаткові сервіси. Зв'язок з іншими платформами.