Eventdescription

“Клієнтоорієнтованість» визначає одну з істотних характеристик будь-якого бізнесу - бажання з потенційного покупця зробити лояльного, постійного Клієнта.

Лише знаючи свого Клієнта, розуміючи його потреби і передбачаючи його потенційні бажання, можна створити продукт чи послугу, від яких неможливо відмовитися. А саме ці знання лежать в основі клієнтоорієнтованості.

Запрошуємо Вас на одноденний практичний Форум клієнтоорієнтованості у суботу 27 січня 2018 року.

Тривалість - з 10.00 год до 18.00 год

Цільова аудиторія:
•усі працівники, що працюють із клієнтами в готельно-ресторанному бізнесі
•адміністратори готелю
•офіціанти
•адміністратори ресторану
•менеджери з продажу

Ціль форуму:
•освоїти навички, необхідні для наданя високого рівня сервісу, ефективної взаємодії з Клієнтом, створення ціннісної культури, орієнтованої на першокласний сервіс і зростання продаж.


Програма:
•Що таке клієнтоорієнтованість?
•Клієнтоорієнтованість зі сторони працівника
•Чи клієнтоорієнтована ваша компанія?
•Виховання клієнтоорієнтованості у працівників
•Методи та можливості впровадження клієнтоорієнтованості компанії.
•Збільшення потоку клієнтів
•Сучасні тенденції в сфері сервісу: зміни ринку та трансформації бачення клієнтів
•Основні складові сервісу: власник, працівники та клієнти
•6 компонентів клієнтського досвіду
•5 кроків назустріч клієнтоорієнтованості. Від філософії створення до запровадження
•Парадокси клієнтоорієнтованості

Формат заходу:
•виступ 3 спікерів ( 1.5 год на одного спікера) + панельна дискусія ( запитання -відповіді)

Вартість:
•“ ранні пташки” (16.11.- 31.12)- 500 грн
•“пізні пташки” ( 01.01.-26.01) – 550 грн
•в день події ( 27.01) – 600 грн

У вартість заходу входить: кава-брейк, роздатковий матеріал, сертифікат учасника.

Після форуму учасники отримають:
•розуміння критеріїв клієнтоорієнтованої компанії
•знання психологічних аспектів та нюансів при роботі з Клієнтом;
•вміння використовувати практичні рекомендації щодо надання високого сервісу;
•психологічні інструменти роботи з важкими гостями та з їхніми скаргами;
•вміння концентрації уваги на вербальних та невербальних знаках Клієнта;
•інструменти залучення працівників для побудови клієнтоорієнтованої компанії
•знатимуть компоненти клієнтського досвіду
•та ще багато, багато корисної практичної інформації у роботі з Клієнтом.

Реєструйся за лінком: http://bit.ly/2A4Isxd

show full info show less info

Mymeetings

Download the 2Event mobile app

For organizers and visitors of the events:
  • All events and tickets online
  • List of all visitors
  • Dating and appointments
  • Search fellows, travelers and roommates
Share event

Or send an invitation to your friends.

Send invitation
Location
Appointment
Meeting place:
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
  • Tables
Date:
Date:
Comment:

Subscribe for actions and announcements

City of interest

  • Lviv
  • Kharkiv
  • Dnipro
  • Odesa
  • Kyiv
  • Lviv
  • Kharkiv
  • Dnipro
  • Odesa
  • Kyiv

Categories

Chat
Aleksandra Mironova
Odessa
online
Aleksandra
22:16
Hey. Do you want to go with me to the speech of Architects?
Aleksandra
22:17
Hey. Yes of course. This is my favorite band. just tell me a little about yourself first
Aleksandra
22:18
ok)) give me a minute...
Aleksandra is typing . . .
У вас вже є квиток на цю подію?

Перед тим як створити план поїздки та переглядати доступний транспорт, будь ласка, придбайте квиток на подію

Я буду на цій події Купити квиток
Login
New user? Register
Register
Read
If you already have account on 2Event - please login. Login
Reset password
Create password
Future feature
This feature will appear in the near future.
Back to home
Вітаємо
Ви успішно підписались на анонси та знижки від 2event. Приєднуйтесь до нас і в соц. мережах
Error
Wrong email
Back to home
Select city
Select country
Add to Gallery