Продовжуємо наш формат Stand UP - зустрічі на яких ми знайомимось та обмінюємось досвідом у різних сферах. Кожного разу ми запрошуємо одного спікера, який ділитиметься своїм досвідом та наводитиме приклади на власних кейсах :)
Цього разу говорити будемо про цільову аудиторію та як її правильно визначати для успішного продажу.
Цільова аудиторія. Що це таке? Навіщо? І як правильно її визначати, для успішного продажу
Програма:
18:45 - 19:00 - Реєстрація
19:00 - 19:30 - Цільова аудиторія. Що це і навіщо? Що таке цільова адиторія? Чому про це варто знати продавцям? Який зв’язок має маркетинг і продажі в питанні цільової аудиторії? Цільова аудиторія в процесі продажу
19:30 - 20:00 - Перерва + networking.
20:00 - 20:30 - Методи визначення і аналізу цільової аудиторії (більш практична частина): проговоримо, як це робиться, підходи? спробуємо на практиці проаналізувати вибрану групу? практичне завдання
20:30 - 21:00 -21 - Питання - відповіді
Спікер:
Орися Скляр - CEO & Founder компанії Zozoola (www.zozoola.com), директор напрямку Business Development (BD) в Lviv IT School, постійний спікер на BD та Sales конференціях.
Більше 9 років в ІТ дозволяють з власного досвіду говорити про те, що означає керувати процесами маркетингу та продажів у маленьких і великих ІТ компаніях. Постійні тренінги у сфері продажів та маркетингу, які Орися проводить для ІТ стартапів в різних куточках країни, надихнули її на відкриття власної компанії, яка допомагає іншим фірмам з визначенням їхніх бізнес-цілей та пошуком «свого клієнта». А ще Орися завжди щира і відкрита до ваших запитань, тож цікаві дискусії гарантовані ;)