Початок: 16:00 за київським часом
Тривалість: 1,5 години
Для кого: керівники і власники компаній, що займаються обслуговуванням клієнтів; лінійні фахівці, що відповідають за рівень сервісу в компаніях; усі, хто пов'язаний з послугами або сферою обслуговування.
Запрошуємо вас взяти участь у вебінарі «13 трендів в сервісі 2019 року», на якому ви зможете звірити свій курс зі світовими тенденціями і зіставити досвід з практиками кращих компаній! Команда Центру Сервіс Менеджменту CSMC спільно з 4service Group представляє ТОП-тренди 2019 року, які змінять ваш сервіс!
Знати світові тренди, аналізувати помилки минулих років і робити прогнози на майбутнє - вимога для побудови сервісних стратегій в 2019 році. Ми зібрали для вас найкращі приклади світового сервісу: проаналізували більше 25 експертних джерел світового масштабу, провели опитування понад 1200+ клієнтів міжнародної компанії 4Service Group.
Основні питання вебінару:
- Суперечність українського сервісу: головні виклики і помилки минулого 2018 року
- Сервісна дюжина трендів 2019
- Знання свого споживача – важлива умова впровадження сервісних змін
Запрошений спікер: Олена Цісар - засновник CSMC, партнер 4service Group. Олена - провідний спікер і консультант по сервіс менеджменту, автор моделі «Машина сервісу», а також навчальних програм і статей. З 2002 року Олена реалізувала понад 300 проектів з побудови системи якісного обслуговування в великих локальних і міжнародних компаніях України (2002-2009), Казахстану, Росії (2010-2014).
Контактний телефон: 0675248949, 0445850033
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації.
Кількість учасників обмежена, тому просимо реєструватися заздалегідь.
Важлива інформація! Посилання для входу на вебінар прийде в листі за годину до трансляції (24.04).