Продовжуємо зустрічатись, знайомитись з новими людьми, спілкуватись та професійно розвиватись.
Цього разу поговоримо про продажі - що приховується в цьому слові, крім знайомої нам інформації? Які наслідки може мати погано побудований процес продаж чи невірно надані початкові критерії?
Продажі - це канал надходження грошей в компанію. Всі це розуміють.
Але чи усвідомлюють всі, що крім грошей, це канал надходження замовників. Компаній чи людей, з якими вашій компанії прийдеться працювати.
Чи всі усвідомлюють, що це канал надходження проектів. Технології, тривалість, структура команди, складність проекту - це те, що вам прийдеться виконати.
Чи ви впевнені в тих людях, кому ви віддаєте важелі впливу над цими речима?
Чи ви впевнені в тих початкових критеріях, які їм відвантажуєте? Чи ви взагалі задумувалися про те, що сейли тягнуть за собою delivery, resource management, HR/recruiting, corporate strategy тощо. Це ключовий хребет бізнесу, який може успішно його занапастити.
Приходьте, подумаємо про це разом :)
Про Орисю:
Orysya Sklyar - CEO & Founder компанії Zozoola (www.zozoola.com), директор напрямку Business Development (BD) в Lviv IT School, постійний спікер на BD та Sales конференціях. Більше 11 років в ІТ дозволяють з власного досвіду говорити про те, що означає керувати процесами продажів. А постійні тренінги у сфері продажів та маркетингу, які Орися проводить для маленьких та великих ІТ компаній в різних куточках країни, надихнули її на відкриття власної фірми, яка допомагає іншим компаніям з визначенням їхніх бізнес-цілей та пошуком «свого клієнта». Орися завжди щира і відкрита до ваших запитань, тож цікаві дискусії гарантовані :)