Сьогодні вже ніхто не сприймає Instagram, як майданчик для поширення лише візуального контенту. Деякі профілі — повноцінні медіа з мільйонним охопленням. Адже найбільш вигідним є гармонійне та правильне поєднання тексту і зображення.
Про те як створювати креатив, який буде працювати лише на плюс, поговоримо 11 грудня о 19:00 в Platforma Leonardo.
Які питання розберемо?
- Чому вашому профілю потрібна інтерактивна подача контенту?
- Як змусити аудиторію реагувати на ваш контент?
- Принципи взаємодії в Instagram, які завжди працюють?
- Чому не всім брендам потрібна унікальна торгова пропозиція?
- Як створювати рекламний контент, який не бісить?
Спікери:
Даша Саклакова — засновниця агентства 22nd Floor, серед клієнтів якого бренд аксесуарів O bag Ukraine, косметичний бренд Obagi Medical, постільна білизна Leglo та ін. Раніше працювала SMM-спеціалістом у ювелірному бренді SOVA, в O bag Ukraine та першому українському мас-маркеті MustHave.
Аліна Лещук — старший аналітик в компанії R&D, що займається контент маркетингом та дослідженням платформи Instagram. Створює контент для 4-х проектів, сумарна кількість підписників в яких 3 мільйони. Автор статей для cossa.ru та лектор корпоративного курсу з контент-маркетингу.
Формат передбачає Q&A сесію, тому готуй свої питання.
Коли: 11 грудня
О котрій: 19:00
Локація: Coworking Platforma, БЦ Leonardo, вул. Богдана Хмельницького, 17/52
Вартість: 250 грн та 300 грн в день події — квиток для одного,
400 грн та 500 грн в день події — квиток для двох