Пройшов черговий курс по копірайтингу, а публікації в Facebook так і не привертають увагу підписників? А річ у тім, що в соцмережах діють свої правила та механіки взаємодії з аудиторією, і поради від тренера-письменника скоріш за все в Instagram не спрацюють.
21 січня разом Ольгою Кивлюк ми розберемо яким має бути текст для Instagram та Facebook та на практиці відшліфуємо отримані знання.
- Чому не можна дублювати публікації з Instagram у Facebook та навпаки?
- Особливості взаємодії аудиторії з текстом в Instagram та Facebook
- Як написати підводку для публікації так, щоб на ній зупинились та прочитали до кінця?
- Де шукати натхнення для тисячної публікацїї про салат чи сукню?
Під час події ми попрактикуємось в написанні текстів для соцмереж, тому не забудьте зарядити телефон або захопити ручку та записничок.
Подія буде корисною SMM-спеціалістам, піарникам, власникам малого та середнього бізнесу, блогерам та всім, хто хоче зробити свої тексти в соцмережах кращими.
Спікер:
Ольга Кивлюк — senior smm-specialist в компанії, що спеціалізується на створені контенту для Instagram та Facebook. Ольга співпрацює та просуває два вітчизняних проекти та три англомовні на ринку США, Канади та Великобританії. Випускниця курсу digital media в Sussex University (Велика Британія).
Коли: 21 січня
О котрій: 19:00
Локація: ПеремогаSpace, бульвар Тараса Шевченка, 62
Вартість: 300 грн та 350 грн в день події
У разі відмови Покупця від відвідування Заходу не пізніше ніж за три дні до початку Заходу, Організатор зобов'язується повернути Покупцю сплачені ним кошти за квиток, за винятком сервісного збору, банківських комісій, витрат Організатора, пов'язаних з поверненням. У разі, якщо запит на здійснення повернення, направлений Покупцем пізніше, ніж за 3 робочих дні до дати Заходу, повернення коштів не здійснюється. Для того, щоб повернути кошти за квиток надішліть ваш запит на dzenhub@gmail.com.