UNIT.City продовжує збирати експертів різних напрямків та технологій.
На сьогодні, Україна є однією з лідерів у розробці комп’ютерних ігор і логічно, що теми GameDev та якісних спеціалістів набирають обертів. Зовсім скоро в Одесі відбудеться міжнародна конференція для розробників та дизайнерів ігор GET IT! Спільно з організаторами, ми запрошуємо вас до обговорення актуальних тем та нетворкінгу.
Разом з Ubisoft, iLogos, Values Value, поговоримо про процеси та специфіку роботи GameDev компаній, тренди у розробці, як змінювався ринок, про перспективи та розвиток цього напряму в Україні.
На вас чекає привітна атмосфера, нетворкінг та спеціальні пропозиції по квитках на GET IT!
Спікери:
Василь Чорноморов, співзасновник та СЕО iLogos Development, однієї з найбільших ігрових студій у східній Європі. З 2001 року створює програмне забезпечення на базі широкого спектру технологій. Консультант та спікер в сегменті проектного менеджменту, бізнес процесів, UX та ігор. Євангеліст Гейміфікації.
Таня Євдокименко, керівник компанії VALUES VALUE, яка допомагає геймдев компаніям будувати свої HR, PR та рекрутингові процеси, наймати команди і відкривати нові офіси. За останні 5 років в індустрії вона пройшла шлях від PR-менеджера до COO Nika Entertainment і від голови Київського офісу Playrix до заснування своєї власної компанії. Називає себе харкорним казуальним гравцем, пройшла тисячі рівнів в match-3, обожнює ігри, людей і кішок.
Андрій Ланге, Associate Producer в Ubisoft. Має 10+ років досвіду роботи в різних галузях індустрії відео ігор. Розпочинав як програміст ще в 2005 році і має досвід роботи в ПК, соціальних і мобільних іграх. Андрій приєднався до Ubisoft Kiev в якості Game дизайнера у 2013 році. Він працював над такими проектами як Assassin's Creed Unity і Assassin's Creed Syndicate. В даний час він очолює ПК команду Assassin’s Creed Origins.
Олена Бондарева, HR менеджер в Ubisoft. Професіонал з більш ніж 9-ти річним досвідом роботи у сфері HR. Приєдналася до київського відділу Ubisoft у квітні 2016 року. Відповідає за розвиток HR процесів у студії, включаючи рекрутинг та адаптацію, навчання та розвиток, управління ефективністю та компенсацію і виплати.
Таймінг:
18:00-18:40 - Створення ігор тоді і зараз. Василь Чорноморов.
Ми знаходимося на піку ігрової популярності. Створення ігор перестало бути чимось особливим і складним, кожен може спробувати. Мобільні магазини налічують мільйони додатків, чи це добре?
18:40 - 19:20 - GameDev: які процеси будувати, коли ігри вже у розробці. Таня Євдокименко.
У більшості геймдев-компаній процеси, пов'язані з культурою та цінностями, організаційним дизайном, наймом, адаптацією, онбордінгом, оцінкою та розвитком, поділом зон відповідальності, навчанням, супроводом звільнення і розвитком бренду роботодавця - найболючіше місце. Поговоримо про те, як будувати ці процеси з HR-менеджером і без.
19:20 - 20:00 - Ubisoft Kiev: погляд з середини. Андрій Ланге та Олена Бондарева.
Дізнаємося більше про Ubisoft Kiev, студію з більш ніж 9-ти річним досвідом успішної розробки ААА ігор: що ми досягнули і куди прямуємо.
Час та дата: 22 серпня, 18:00-20:00
Локація: UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 1.
Квитки:
- 150 грн за попередньою оплатою
- 200 грн на місці
Кількість місць обмежена. Зареєструйтеся завчасно, щоб нічого не пропустити.
See you!