Малому бізнесу стає все важче знаходити та утримувати адекватний персонал. Можна багато говорити про причини, але ми пропонуємо зосередитись на вирішенні даної проблеми. А саме - як малому бізнесу застосувати передові HR-технології, які успішно використувуються в великих компаніях та корпораціях та створити/удосконалити систему управління персоналом.
На конференції ви дізнаєтесь:
- як шукати кваліфікований персонал та правильно адаптувати нових працівників
- як сформувати корпоративну культуру щоб працівники залишались в компанії
- особливості нематеріальної моттивації
- як адаптувати HR технології для свого бізнесу
- віддати функції HR на аутсорсінг чи найняти працівника - що вибрати?
- як ставити завдання та контролювати роботу HR-менеджера
- основи формування HR-бренда
Спікери:
Ольга Зборовська,
Власник та директор консалтингової компанії «Адьютор»
Катерина Штопко,
HR-директор ТОВ «Промавтоматика»
..інформація про спікерів оновлюється
Участь у конференції: 400 грн.
*при оплаті до 27 березня: 300 грн
Для учасників MoneyFestClub: 150 грн
Довідки: 0674322277
Реєстрація та оплата: marketkurs.2event.com
Якщо вас зацікавило членство в Бізнес-клубі «MoneyFest» залиште заявку на www.moneyfest.info і чекайте запрошення на каву)
Opis span>zdarzenia
Pokaż pełne informacje
pokaż mniej informacji
Moje span> spotkania
Pobierz aplikację mobilną 2Event
Dla organizatorów i gości wydarzenia:- Wydarzenia i bilety online
- Poznaj uczestników wydarzenia
- Bierz udział w wydarzeniach, którymi interesują się Twoi znajomi
- Wspólna podróż! Kup bilet grupowy na pociąg lub samolot, albo zaplanuj wspólną podróż autem.

Organizerinfo
114
eventów
wydarzenia organizatora span>
30 July
К черту все, берись и ИНВЕСТИРУЙ!
01 October
Мастер-класс Владимира Довганя "Личная эффективность в жизни и бизнесе"
11 October
Семінар «Де знаходиться прибуток у Вашому бізнесі?»
21 October
Інтернет-магазин: від запуску до успіху
29 October
Тренінг "Ваш бойовий відділ продажів"




