Який він — СММник 80lvl?
Ходять легенди, що він має досвід у 100500 років, бере інфопривід, красиво його загорта і вжух — 30k підписників у нього у кишені. Та чи справді все так? Розберемося на нашому SMM Workout 25 вересня.
З ким зустрічаємося та про що поговоримо:
Андрій Бродецький — журналіст, пише про технології. Був головним редактором видання Apparat, писав для таких медіа як Meduza, GQ, Republic, The Village, Новая газета, Постнаука, Фокус.
Розкаже, як вести, просувати та монетизувати канал в Telegram на прикладі власного кейсу — телеграм-каналу "Технологии, медиа и общество" (https://t.me/brodetsky)
Руслан Хаврюта — автор фейсбук-сторінки Театр на Подолі. Програміст, що жодного дня не працював СММником.
Про що розкаже:
- як все це з’явилося: трансформація ненависті в гумор;
- ситуативні реакції;
- взаємодія з подіями і брендами;
- взаємодія з державними структурами і як нічого не вийде;
- що робити, коли борці за права прийшли боротися з тобою.
Олександр Кривенко — більше 5 років в маркетингу. Займався SMM на ДП «Антонов», веде проект «Зроблено в Україні», заробляє на хліб в digital-агентстві Wideworks.
Що розберемо на прикладі кейсу "Зроблено в Україні":
- навіщо потрібен Twitter;
- як шукати/створювати інфопривід в соціальних мережах;
- що таке ton of voice та його важливість;
Модератор — Євген Зінгерман, спеціаліст по комунікаціям та Digital Director у продюсерському центрі "Дорогая редакция". Со-автор телеграм-каналу про digital маркетинг Digital Masons. Викладає у школі Bazilik.
Коли: 25 вересня, 19.00-21.00
Де: 1991 Civic Tech Center,
вул. Мечникова, 2
Квитки:
- 250 UAH за попередньою реєстрацією;
- 300 UAH на місці.