Починаємо серію вебінарів "BA Stories" для бізнес аналітиків - скучили ми за вами :).
Також вважаємо, що потрібно рухатись вперед, спілкуватись по можливості та обмінюватись новими ідеями та досягненнями :)
Discovery workshop - це такий тип воркшопу, який проводиться в рамках стадії початкового планування та генерування ідей. Зазвичай,проводиться на старті проекту або його якоїсь важливої нової фази. Мета такого воркшопу - визначити межі вирішуваної проблеми, напрямок подальшого руху і провести ранню валідацію ідеї.
Стартуємо з вебінару “How to run a discovery workshop” Наталії Пелих. Також поспілкуємось як варто проводити воркшопи по ремоуту :)
Протягом вебінару обговоримо участь бізнес-аналітиків і розкриємо основні складові discovery workshop:
- Організація. Коли проведення воркшопу, окрім стартової фази, є максимально ефективним?
- Підготовка. Як почати з нічого і якісно підготуватись до воркшопу у стислі терміни?
- Проведення: Workshop Do’s and Don’ts. Приклади технік і вправ, а також приблизний план самого воркшопу.
- Оформлення кінцевих результатів або презентації, що запам’ятовуються
- Виступ PRO-tip - поговоримо про те, як проводити воркшопи по ремоуту
Програма вебінару:
19:00 - 19:10- Долучаємося до онлайн кімнати, перевіряємо звук, знайомимося.
19:10 - 20:00- How to run a discovery workshop
20:00- 20:20 - Питання та обговорення.
Мова виступу - українська
Спікер:
Наталія Пелих - Lead Business Analyst@Ciklum.
Бізнес-аналітик з 5+ роками досвіду роботи та професійними сертифікатами CFA, PSPO, SAFe PO/PM. Має значний досвід у сфері фінансів та консалтингу. Працює переважно з fintech і healthcare проектами Європи та Америки.