Що визначає успіх вашого бізнесу? Насправді вірна відповідь матиме багато складових – це і якісний продукт, вартість, правильний маркетинг тощо. Але є один критерій що зачасту виявляється основним – це ваші співпрбітники, їхня здатність та готовність втілювати в життя ваші амбіційні плани.
HR (дослів. англ. Human Resource ) - тобто система управління людськими ресурсами яка так чи інакше має місце у вашому бізнесі та потребує вашої уваги уже сьогодні.
Запрошуємо вас на семінар "Еволюція HR: від мікробізнесу до корпорації" щоб розібратися з цією надважливою темою та отримати ряд інструментів які ви зможете використати у своєму бізнесі.
Спікер
Штопко Катерина – HRD компанії «Промавтоматика Вінниця». Понад 5років організовує і управляє HR-департаментами компаній у різних сферах- виробництво, торгівля та послуги з чисельністю персоналу 50-500 чол. Має успішний досвід в:
- побудові hr бренду з «0»;
- рекрутменті;
- адаптації персоналу;
- мотивації персоналу;
- оцінці і навчанні персоналу;
- побудові та підтриманні корпоративної культури, цінностей компанії.
Катерина радо поділиться власним досвідом та баченням функціонуванням служби на підприємстві починаючи з мікро-бізнесу та закінчуючи великою корпорацією.
Умови участі: 200 грн
* Вільний вхід для учасників MoneyFestClub
Більше інформації: 0674322277
Якщо вас зацікавило членство в Бізнес-клубі «MoneyFest» залиште заявку на www.moneyfest.info і чекайте запрошення на каву)





