Як співіснують реклама і мистецтво? Де шукати натхнення для нових викликів та з ентузіазмом ініціювати екстраординарні проекти?
Про це вже знають маркетологи British Airways, The Walt Disney company, Nescafe та інших відомих компаній. Пропонуємо познайомитися з новими промо-форматами та інноваційними медіа-технологіями, що включають: bodypainting, мультимедійні галереї та водні вистави, архітектурне відображення, інтерактивні голографічні танцювальні вистави, купольні проекції та ін.
Ми запросили кращих у сфері експериментального маркетингу, щоб дізнатися, як через інноваційні візуальні рішення влучно доносити свій меседж та завойовувати серця аудиторії. Ви дізнаєтеся:
Як поєднати креативне мислення, мистецтво та технології, щоб створити яскравий маркетинговий проект
Як створюватинеординарні шоу, використовувати захопливі імерсивні рішення та новітні візуальні технології.
Більше про спікерів:
@Alex Barendregt, CEO WB Production (Австрія). Президент World Bodypainting Association (WBA) й організатор World Bodypainting Festival (художники з більш ніж 50 країн змагаються і демонструють свої навички й таланти на очах 30 000 відвідувачів).
Алекс організував понад 300 заходів, навчальних програм і шоу по всьому світу. Один із найбільших перформансів — танцювальна постановка на виставці Beauty Expo в Osong, Південна Корея (шоу відвідали 1,2 млн гостей протягом 24 днів).
Алекс Барендрегт вважається засновником сучасного напряму в мистецтві bodypainting, а також є генеральним директором власної продюсерської компанії WB Production.
Завдяки Алексу bodypainting у комерційній та соціальній рекламі вже використали British Airways, The Walt Disney company, Nescafe та ін.
“Промоційні активності та реклама мають емоційно чіпляти аудиторію. За допомогою Bodypainting ми пропонуємо інструмент, який саме це і робить через зв’язок із людським тілом. Що може бути кращим засобом для вираження та передавання повідомлення, ніж людське тіло?”
@Yuri Kostenko, CEO @Front Pictures — української креативної студії, що створює яскраві шоу, застосовує захопливі імерсивні враження та сучасні візуальні технології у всьому світі.
Front Pictures були першими, хто запровадив та продовжує експериментувати з новими форматами та інноваційними медіа-технологіями.
Юрій має 7-річний досвід роботи в цифрових ЗМІ як режисер-постановник, а пізніше — як директор українського офісу агенції глобальних комунікацій Leo Burnett.
Мова: English (без перекладу)
Коли: 3 серпня (п’ятниця), 19:00.
Де: UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).
Модератор: @Irina Erkan, Creative Producer & Director @Irina Erkan Creative Agency, графічний дизайнер, викладач курсу арт-дирекшн SVC. Володарка більш ніж 10-ти українських і міжнародних винагород у сфері реклами і дизайну, в тому числі Grand Awarded Creative Producer за соціальну рекламу (Нью-Йорк, 2015), Gold Awarded Creative Producer за соціальну рекламу, премія ООН (Київ, 2016). Досвід у рекламній індустрії 20 років.
Квитки тут: https://2event.com/uk/events/1483748
300 UAH