Традиційно збираємося на UNIT.Saas Meetup, аби розібратися, як працюють кращі моделі SaaS-бізнесу на практиці. Цього разу обговоримо тему Customer Support and Health.
- Що таке Customer Health?
- Автоматизація та метрики, важливі індикатори Сustomer Health Score.
- Customer Support Vs. Customer Success - у чому відмінність?
- NPS: механіка впровадження, підводні камені, результати.
- Взаємодія customer support і product team.
Cпікери:
@Аліна Дикуха, креативний директор сервісу розсилок SendPulse. 7 років досвіду у сфері маркетингу. Амбассадор SendPulse. Перевіряє весь функціонал сервісу в умовах реальних проектів у різних нішах. Внесла свій вклад у перетворення SendPulse зі стартапу у лідируючий сервіс email-маркетингу.
@Roksolana Badun, Head of Customer Support @PromoRepublic. 3 роки займається побудовою і розвитком процесів в customer support teams. Здійснює імплементацію Customer Health системи у PromoRepublic. Вірить у те, що customer health впливає на успіх співпраці з клієнтом у довгостроковій перспективі.
@Polina Oleksiuk, Customer Support Lead @Competera. Перед тим, як лідити команду технічного саппорту, займалася побудовою сейлз процесів у Competera, тому точно знає потреби клієнтів на різних етапах customer journey. Покращила механізми взаємодії з продуктовою командою. Наразі будує ефективну взаємодію користувачів з продуктами, та разом з Customer Success командою піклується про Customer Health.
Модератор: @Pavlo Pedenko.
План зустрічі:
- Cases overview — 20-хвилинні прикладні доповіді запрошених спікерів, котрі поділяться досвідом, помилками та інсайтами.
- Interactive session — переходимо від теорії до практики. Будьте готові презентувати власний челендж аудиторії та отримай фідбек від учасників дискусії. Спільними зусиллями ефективне рішення точно знайдеться.
- Networking — спілкуємося та розширюємо коло знайомств серед колег по цеху.
Коли: 30 січня (середа), 19-21:00.
Де: UNIT.Core Hall, B1, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька,3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).
Квитки тут:
350 UAH
Організатори @UNIT.City та @PromoRepubliс.com.